Beautylounge

unnamed6Uten navn-91Idag har jeg vært skikkelig heldig jente, startet dagen på den nye Beautyloungen på Steen & Strøm Magasin, og der var jeg i over 3 timer. Må si det var utrolig hyggelig, og finfin start på dagen. Luckygirl! Beautyloungen på Steen & Strøm åpnet på lørdag, så den er altså helt ny på senteret. Ligger i 1. etg ved siden av veske avdelingene. Dette er et supersmart konsept hvor man har samlet alle de nødvendige jentetingene på ett og samme sted. Så her kan man altså gå fra behandling til behandling, slik man slipper å løpe rundt i hele byen.

Adam & Eva ♥

Først fikk jeg digg behandling hos Adam og Eva, jeg sa til frisøren at han kunne få gjøre det han ville – og jeg ble SÅ fornøyd! Fikk hårkur med hodebunnsmassasje først (altsååå.. Så deilig) og deretter fønet han det, og krøllet det på en måte jeg aldri har sett før! Han krøllet annenhver krøll forskjellige veier, og resultatet ble naturlige, fine krøller med masse volum. Gleder meg til å prøve dette hjemme. For kur, føn og styling tar de 550,- så perfekt før fest, bryllup osv.. I tillegg er det gjort på en time!

Uten navn-83 Uten navn-84 Uten navn-81
Lakkbar ♥

Etter behandlingen hos Adam og Eva, ble jeg plassert i stolen på Lakkbaren, hvor jeg fikk fine, firkantede og hvite negler. Looove it! De tar ikke akryl, men de lakker altså dine egne negler med shellac, de tar også fransk. Dette går superfort, og man er ferdig innen 45 minutter. Perfekt om man har dårlig tid, eller bare vil freshe seg litt før helgen feks.

Uten navn-85 Uten navn-86 Uten navn-87
Rapide ♥

Til slutt var det tid for bryn! Rapide har nettopp kommet til Oslo. Her gjør de øyenbryn med tråd, samt at de napper, former, og farger. De sminker også gjerne brynene mens du er der. Prøvd tråd én gang før i Egypt, og dette var andre gangen – det blir så utrolig ren og pent, i tillegg til at behandlingen var ganske effektivt.

Uten navn-88Uten navn-89Fornøyd frøken etter både hår, negler og bryn idag. Er så takknemlig for alt det morsomme jeg får være med på gjennom ambassadør samarbeidet med Steen & Strøm.

Uten navn-90
Anbefaler dere å ta turen ♥ Takk til fine Kaja som tok fine bilder.

20 kommentarer
    1. HeiJeg synes det blir litt lite troverdig når dette er sponset. Trodde du fikset brynene dine på Hendrix sin Brow_rehab og var kjempefornøyd men nå skryter du dette opp i skyene.Håper du skjønner det.

    2. Hei! Jeg og kjæresten min tenker å reise til Dubai i sommer. Jeg så at du hadde vært der sammen med din kjæreste, lurte på om dere holdt hender/kysset? Har lest litt om det, og føler det er velig strengt. Men vet ikke om det bare er overdrevet. Håper på svar 🙂

    3. Jeg ble SÅ inspirert av dette innlegget at jeg skal jammen meg dra innom på Eva og Adam om noen uker når jeg er i Oslo 😉 du er en herlig blogger og virkerlig som ei skikkelig flott jente! absolutt en av mine favoritt bloggere :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg