– Beauty –

Får titt og ofte spørsmål om hvilke produkter jeg bruker til huden- og håret. Litt dårlig på akkurat sånne innlegg, da jeg egentlig skifter både sminke og hårprodukter ganske ofte. Blir litt sånn, jeg liker å prøve nye ting. Men når jeg finner favoritten(e) holder jeg meg nok til de. Jeg har lenge lett etter en foundation og et pudder som dekker godt, og som holder seg på huden i flere timer uten at man må sminke over, hittil har jeg ikke vært fornøyd med noen. Igår var jeg og kjøpte inn noen nye produkter på Steen og Strøm, etter tips fra makeupartisten som sminket meg på mandag. Har ikke fått prøvd de ut enda, men produktene virket veldig gode på huden under photoshooten, det holdt seg under hele dagen uten at vi måtte ha over noe for å matte ned eller lignende.  ♥ 

Giorgio Armani Face Fabric – en dekkende og lett foundation. Jeg har farge nr 2.
Giorgio Armani Face Fabric – et dekkende kompakt pudder som virker silkemykt. Jeg har farge nr 3.  Disse to gleder jeg meg sånn til å prøve nå etterpå! Håper de er like gode som jeg tror.  ♥ YSL serum foundation – en ganske dekkende foundation, men på min hud er den litt oljete. Noe jeg ikke helt har klart å slå meg til ro med. Jeg må nok ha matt til min hud, men alle har jo forskjellige hudtyper, så denne passer nok kjempefint til andre. Den er enkel å påføre og lukter sååå friskt og godt, noe jeg synes er et pluss. Jeg har farge B 40. Diorskin Nude BB Creme – en veldig lett foundation som ikke dekker så mye men som gir glød, denne liker jeg godt. Men savner litt mer dekkevne. Jeg har farge 003. Chanel solpudder – dette elsker jeg. Det er ikke gul og ikke orange, bare fint. Og det lukter himmelsk, hihi. Jeg har farge NO.50 Babor fuktighetsmaske – love love love it! Skal normaltvis bare bruke den 1-2 ganger i uken, men bruker den kanskje litt for mye, haha. Så god er den. Et skum som ligner på hårskum som man skal smøre i ansiktet etter man har rengjort huden. Denne skal ikke vaskes av. Gir masse fuktighet til huden, akkurat det jeg trenger! Selges feks hos Karl Johan Hudpleie (denne har jeg fått sponset)

♥ Disse to er perfekte til håret, ååå jeg digger de! Ihvertfall nå som jeg har fått kortere hår, gjør det så enkelt å style, og håret er egentlig alltid kult! (Bortsett fra når jeg har vært makk om natten da, haha. Heihei, bustetroll) 

Redken Pillow Proof Blowdry – rett og slett en lifesaver av en tørrshampo som til og med et pillowproof! Håhå. Hjelper kanskje ikke så mye på de som er makk som meg i sengen om nettene, men den skal visst være veldig god! Jeg får teste ut, rett og slett ha i før jeg legger meg og se om den holder, hihi. Men som vanlig tørrshampoo fungerer den veldig veldig fint. Bruker den også i resten av håret, synes det blir så enkelt å style det da, når det ikke er så glatt.  Redken signaturlook, fashion waves 07 – hallooo i luken, dette er mitt favorittprodukt nå! Neida, jeg tuller ikke. Det er dødsbra! Bruker det hver dag, et par sprayer, klipe litt i det – boom så har man uansett en kul hårfrisyre. Denne gir skikkelig beachhairlook, og jeg håper den aldri tar slutt ♥ Disse to produktene fikk jeg av Elisabeth på Hendrix hair sist jeg var hos henne, så de kan dere kjøpe i salongene deres! (Sponset) Håper dere setter pris på sånne innlegg, synes det er hyggelig og kunne variere litt. Litt mat, mye fashion, litt beauty og litt hverdags. Så får dere litt av alt. Ha en herlig kveld dere, jeg har vært på kaffedate med Helen, og nå er vi på middagsbesøk i skrivende stund (fornhåndssskrevet innlegg da vet dere, hihi) NYT kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg