Beautiful sunny day

Åh! Jeg blir så glad av norsk sommer, kan liksom ikke få sagt det nok. Det florerer jo av sommer/bade/øl/vin/mat bilder både på facebook og instagram, men jeg blir ikke lei jeg! Skjønner GODT at folk vil skryte over hvor fint de har det. For når sommeren og fineværet først kommer til Norge, så er det virkelig fantastisk – og vi har det så godt! Heldige oss som bor i et så flott land. Og heldige meg som har det så godt her ute på Holmen sammen med kjæresten min og familien hans. Denne dagens skal nytes til det fulle, og jeg har allerede hoppet inn i bikinien – klar for litt sol på kroppen. Ellers skal dagen bare nytes med bading og god mat. Sommer i mitt ♥ Bikini fra VS / Blomsterkrans fra BIK BOK Nyt den deilige sommersolen dere også, spis masse is, slapp av, bli brune og KOS dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg