Beautiful Sthlm

God morgen fra solfylte og fantastiske Stockholm! Jeg er så forelsket i denne byen her, det har jeg alltid vært. Det er noe ekstra spesielt over Stockholm synes jeg, det er så sjarmerende og fint her. Vi kom i går formiddag og har allerede rukket og gjøre en hel del.

Vi kom oss til hotellet som ligger på en øy som heter Djurgården, og her er bare helt magisk! Restauranter helt nede ved sjøen, store museer, båter som kjører rundt, nydelige trær som henger nedover i vannet, nydelige bygninger .. Nei, det er bare helt flotters altså. I tillegg er jo været her noe utenom det vanlige denne helgen. I dag er det meldt 26 grader!

Igår kom vi oss først til hotellet, Pop House Hotel som ligger tett inntil ABBA Museet! Hotellet er superfint, utenfor er det sofaer, uteplass med scene, trikken går rett utenfor, naturen ser du fra hotellvinduet. Ligger i byen, men likevel litt utenfor noe jeg synes er så deilig, får man kommet seg litt vekk fra pulsen i storbyen.

Fornøyd jente!

Uten navn-28Uten navn-26Uten navn-27Uten navn-29Nydelig, ikke sant? Utenfor er det fuglekvitter og bare velstand.

Etter ankomst dro vi ned på Abba Museet, må gjøre litt turist ting når vi først er her! En utrolig kul opplevelse, anbefaler absolutt å ta turen en gang dere er i Stockholm. Veldig kult å se historien deres, tenk hvor store de var! Mye gøy å se..

Uten navn-31Uten navn-32Uten navn-33Uten navn-34Uten navn-35Uten navn-36 Måtte nesten prøve meg på litt ABBA karaoke mens vi først var der 😀

Uten navn-37Uten navn-38 70 tallet altså!

Uten navn-39Jeg med min flyskrekk kan ikke fatte å begripe at de har kjørt rundt i dette skranglete helikopteret før i tiden. Hehehe, får svettebyger bare jeg tenker på det 😀

Nå skal vi hive oss på båten over til en annen øy hvor vi skal på Fotografiska, der skal vi se oss litt rundt, i tillegg til at vi skal spise lunsj på restauranten der, med utsikt over hele Stockholm! Senere idag er det duket for SUMMERBURST! Woop ♥

God helg!

10 kommentarer
    1. Ser ut som du koser deg masse! 🙂 Jeg lurte på hva du bruker under den tunikaen så den ikke er så gjennomsiktig? Kos deg masse videre <3

    2. Masse fine bilder! Har veldig lyst å besøke ABBA Museet en gang selv. Tipper det var litt av en opplevelse! I tillegg var Katy Perry der tidligere i år, dagen etter at hun var i Oslo! Innmari kult 🙂 Håper dere koser dere i Stockholm!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg