– Beautiful Hvar –

God morgen solstråler ♥ Håper dere har en fin start på dagen, selv har jeg allerede jobbet i flere timer. Og rundt lunsjtider skal jeg endelig få møte Henriette og lille Noah igjen, har ikke sett de på 3 uker nå! Blir så hyggelig. Igår var jeg og Helen superspontane, jeg kom over noen flytbilletter- og en times tid etterpå var billettene booket. Kroatia, og Hvar – here we come! Gard skal på treningsleir til Polen i slutten av måneden, og da tenkte jeg at det kunne passet midt i blinken med kvalitetstid og tur med min kjære Helen ♥  – Crystal clear water – ♥ Betalte bare 1700,- t/r fra Gardermoen, og det er jo bare helt awesome billig. Nå ser vi på hotellet, og tror det ender på enten : Amfora Hvar Grand Beach Hotel, Riva Hvar Yatch Harbour Club, eller Le Meridien Lav. Noen som har bodd på disse, og kan hjelpe oss å ta en avgjørelse?  Så må jeg jo (som alltid) spørre dere om litt tips o.l ang Hvar. Vi blir der fra lørdag – torsdag, så får med oss 5 hele dager. Men, hvilke strender MÅ besøkes, utesteder, beachbarer og restauranter? Kjekt og høre deres erfaringer. Dere kan jo så mye om disse forskjellige stedene. Har vært i Kroatia før, men da i Trogir. Og det er jo så nydelig der, og ikke minst – billig! Regner med Hvar er litt dyrere, men helt sikkert veldig overkommelig.  Gleder meg til å lese litt tips fra dere. Det er jo ikke så alt for lenge til avreise ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg