Beats

Jeg fikk disse überkule Beatsene av Gard igår, jeg ELSKER de. Har ønsket meg sånne lenge. Jeg hører jo på musikk hele dagen, både mens jeg er på trening, når jeg er på vei til noe, kjører bil, og har hjemmekontor. Og det beste jeg vet er å ha høy musikk på ørene- jeg blir så giret og produktiv. Rart med det, jeg kunne ikke klart meg uten musikken ♥ Har også savnet veldig noen ordentlige høretelefoner til treningen, for å gjøre meg selv enda mer fokusert – så disse er perfekte! De stenger ut andre lyder veldig godt også, så perfekt for meg på flyreiser.. Jeg blir jo så nervøs av alle de merkelig lydene på flyet. 
Disse må lades opp, men batteriene skal holde i ca. 20 timer. I tillegg er det en lydløsknapp på ene hodetelefonen, genialt. Og mikrofon, så man kan lett snakke i telefonen med de. Det eneste her er jo at man lett blir litt høyrøstet siden man har de på, hehehe.. Så her skal jeg være litt forsiktig tror jeg. Vil helst ikke gå rundt å skrike ute på gatene..  Beats by Dr. Dre heter disse om noen lurer ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg