BeA!part

Annonse

God morgen, i skrivende stund befinner jeg meg i sengen – mitt favorittsted i hele leiligheten her på Frogner House. Jeg ELSKER å oppholde meg her. Morgen som kveld. Det er mitt ultimate slappe-av-sted, i tillegg til at jeg sover som et barn. Hotellseng med magiske puter og dyner er jo noe av det beste vi vet om, sant? Deilig! Her om dagen var det skikkelig høst-feeling ute, så jeg lagde meg suppe, tok den med i sengen, tente stearinlys på nattbordet og så på GOT! Herlighet som jeg koste meg – fineste kvelden på lenge. Jeg gleder meg som et barn til den nye leiligheten, men om jeg skal være helt ærlig med dere, så har jeg allere begynt å grue meg til å flytte ut herfra.

Rart jeg liker meg her, eller? ♥

Derfor vil jeg gi Frogner House min varmeste anbefaling rett fra hjertet. Skal dere til Oslo på jobb, kjæreste tur, venninne tur eller lignende – book dere inn her. Jeg lover at dere kommer til å få en fantastisk helg her. Leiligheten jeg bor i ligger i Huitfeldts Gate, i Vika. Midt i smørøyet. 5 minutter å gå til Aker B, 15 minutter til Karl J, 5 minutter til Frogner og ca 20 minutter til Bogstadveien. Alt av trikker og busser finner man på Solli, og man har alt  man trenger av butikker, coffee shops og restauranter i umiddelbar nærhet. I tillegg får dere eget soverom, eller flere, balkong, eget kjøkken, bad med vaskemaskin – det føles nesten som hjemme ♥ Home When You´re Not er slagordet deres – og det synes jeg passer så fint.

Frogner House har nettopp lansert et nytt konsept som de kaller Be!Apart. Her kan dere bli medlem, og fordelene ved det er :

– dere får 15 % på standardpriser på Frognerhouse.no
– fleksibel kansellering, helt frem til kl 18 på ankomstdagen
– tilgang til kommende medlemstilbud og kampanjer

Bli medlem av Be!Apart her.

Fine leiligheten ♥

Ved 15 %, kan man spare penger og heller bruke pengene sine på den fantastiske byen vår! Og her er mine tips til en fin dag i Oslo ♥

– ta deg en kaffe på sengen når du våkner, og rusle deg en tur til Niels Juels Gate og til Juicery. Bestill deg en deilig Acai Bowl med mandelsmør på toppen.

– videre går du til Nationaltheateret og tar t-banen opp til Vettakollen, og gå turen der i deilig skog og mark

– senere på dagen, anbefaler jeg en rusle tur i Bogstadveien og butikkene der – etterfulgt av lunsj på FYR.

– på kveldstid hadde jeg ville startet med drinker på F6 på Frogner, etterfulgt av middag enten på Champagneria (tapas) eller Sawan (asiatisk) – alt i umiddelbar nærhet.

Nyt dagen deres! Nå skal jeg på lunsj med fineste Marie, en tur i leiligheten, etterfulgt av møte med en spennende samarbeidspartner. Ciao

22 kommentarer
    1. Hei lene!
      Hvor er genseren til hun venninnen din på snap fra?:D så utrolig fin genser! Ha en fin dag! Klem

    2. Jeg likte så godt videoene dine når du viste oss hva du hadde kjøpt i det siste 🙂 Kan du ikke lage en ny høst-versjon? 😀

    3. Heii <3 Såååå fin du ble på håret, det kledde du sikkelig godt 🙂 Håper alt står bra til med deg? Her går det veldig bra! Og vet du hva Lenemor, vi har kjøpt oss leilighet, vant budrunden i går – jeg er huseier for første gang. Dette blir så gøy, vi skal pusse opp litt, GLEDAA meg.. Rive kjøkken og vegger blant annet slik at vi får åpen stue/kjøkken løsning. Pluss litt anna småplukk her og der. Trenger egentlig ikke å pusse den opp, men det er kjekt å holde på med slikt, også får vi det akkurat slik vi ønsker og vil 🙂 🙂 Mange planer. Gleda meg til å se resultatet ditt. Du må dele masse inspo, tips og triks etterhvert som du får mulighet, hehe..

      1. TAKK Lisaaa <3 Alt bare velstand! ÅÅÅ SÅ GØØØY! Gratulerer så mye 🙂 Herlighet! Glad på dine vegne! Oppussing er så gøy! Lykke til 🙂 Jeg skal komme med tips og triks!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg