Beachlife



Hei dere ♥ Spratt opp idag før klokken ringte, og var klar for den 6 treningsøkten denne uken. Ble møtt av en stengt dør inn til treningssenteret, men heldigvis åpner det nå klokken 09, så jeg tenkte bare å oppdatere dere først, før jeg løper bort igjen. Denne uken har gått så alt for fort, vi drar hjem på mandag allerede- men gud som jeg gleder meg! Vi skal nemlig hente nybilen vår, OG jeg skal endelig få hilse på mitt lille nydelige fadderbarn, Noah! I tillegg savner jeg alle venninene mine så fryktelig, gleder meg sånn til kvalitetstid med de!  Her kommer litt bilder fra stedet, og fra de siste dagene. Det går jo mye i jobb/trening for Gard sin del, men når han har fri- koser vi oss ved bassenget, på stranden eller gjør andre ting. Og jeg trener, jobber, soler meg og slapper av. De andre trenerene har jo med seg konene, pluss barna – så jeg er jo en del sammen med de også. Koser oss veldig her ♥ 
Er ikke dette den søteste klokken? Elsker pastellfargene sammen. Den er fra Jollitime.




Ganske så fint her, ser dere. 





Byen her er utrolig sjarmerende, med sine søte små brosteinsgater, åpne torg o.l .. 

Her koser jeg meg som oftest etter treningen om morgenen, før Gard er tilbake, og før vi spiser lunsj. 


Jeg klarer ikke helt og komme skikkelig i gang med denne boken.. Desverre, men prøve litt til! 


Idag skal vi gjøre bare dette! Vi planlegger en tur til en superskjønn strand, som er litt roligere. Det blir hyggelig. Håper dere har det fantastisk fint hjemme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg