Beachday

– Look at this beautiful water, love it –
 
Akkurat begynt på denne boken, og den virker veldig bra allerede. Gleder meg sånn til å lese den på flyet imorgen. Er midt inni en spennende hendelse, andre som har lest denne? Bra ikke sant?


– Love my Birkenstocks and Levi’s shorts –

Siste dagen har vært så deilig, men fy som tiden flyr, plutselig var klokken over fem, så da var det bare og komme seg opp til hotellet. Idag har vi kost oss på beachen her nede, med hver sin bok og musikk på ørene, piizza til lunsj og bare chill, nå har vi alle dusjet og er straks klare for en siste tur til byen for middag ♥ Kommer til å savne de fine dagene her nede, men gud som jeg gleder meg til og komme hjem til leiligheten! Helen skal bo hos meg i to dager, og på lørdag kommer min elskede hjem igjen fra treningsleir, mye å glede seg til! Imorgen skal vi ta båten til Split klokken 06.30, så er hjemme ganske tidlig. Skrives fra Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg