Beachday

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-23 Uten navn-22  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bikinien fra Victoria Secret | Solbriller RayBan | Topp Bik Bok
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fine Malene som alltid hjelper meg å ta bilder ♥ Snille deg, tusen takk!

Igår hadde vi en så deilig dag, våknet tidlig, spiste en deilig frokost og deretter lå vi rett ut frem til klokken var over 4, da var det full fart på rommet for å dusje og skifte før Dubai Mall. Det ble noen skatter med hjem! Æææ, gleder meg til å vise dere! Avsluttet kvelden med et glass vin på en restaurant hvor vi fikk sett fonteneshowet, og middag på et sted som heter Toku. Kult sted, god mat og veldig god stemning i gjengen. Idag reiste Thomas og Helene hjem, så nå er det bare oss jentene igjen. Blir nok en reprise fra gårsdagen, dvs – ligge rett ut hele dagen. Digg!

Dere husker at dere må klikke dere inn på overskriften i innlegget for å få kommentere, ikke sant? Synes det har vært så stille her i det siste. Får nytt oppsett av kommentarer snart altså, men vil ikke miste kommunikasjonen med dere i mellomtiden. Synes vi har hatt en så bra flyt i det siste! Klem

22 kommentarer
    1. Ååå.. elsker elsker elsker bikinien din! Driver å surfer side opp og side ned inne på VS for å finne den perfekte bikini. Er jo så utrolig mye fint å velge mellom! Kunne virkelig tenkt meg den du har på. Er den fra i år? Og hvordan er den i str? Må bare si i samme slengen at du er et supert forbilde og inspirasjon. Bloggen din er så bra! 🙂

    2. Hei Lene! Vil du legge ut link til den bikinien? 🙂 (litt tungvindt forresten at man måå legge inn mailadressen sin for å kommentere :P)

    3. Ser veldig deilig ut! Her sitter jeg i snøstorm 🙁 I motsetning til veldig mange andre, så liker jeg den nye bloggen kjempegodt! Synes alt ble bedre her jeg 🙂

    4. Herlighet så vakker du er Lene!! Og ikke minst en stor inspirasjonskilde! For en solstråle, og eg bare elsker bloggen din! Utrolig fin bikini forresten (har du en link?), – kunne du orket å skrive en innlegg om hvordan man oppnår en så fantastisk sunn og flott kropp som deg? Beste klemmer til deg! <3

    5. Hei Lene!Liker bloggen din men det nye oppsettet synes jeg er upersonlig og litt kaldt. Det jeg liker med å lese blogger er det personlige, og nå er din standard likt med flere. Du har alltid hatt en egen sjarm med din blogg som jeg synes desverre ikke helt er der med denne nye layouten. En annen ting er at bildene blir hvite/duses ut når man scroller. Det er sikkert en feil som blir rettet men det har vært helt siden lansering.Normalt sett ville jeg ikke sagt dette, for det er din blogg og du bestemmer! Men når du spør om tilbakemeldinger så vil jeg som trofast leser selvfølgelig gi deg det, i beste mening. Dette er bare EI jentes personlige mening, men denne layouten treffer ikke meg slik som tidligere.Nå skal det sies jeg sikkert fortsatt blir like trofast fremover!Klem Ingeborg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg