Beach hair

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i beach hair looken. Den har jeg vært fan av i flere år. Den er så avslappende og cool . . Og jeg benytter meg ofte av looken, både til hverdags- og til fest. For å lage beachlook, trenger man egentlig ikke så mye annet enn en god saltvannspray. Jeg har saltvannsprayer i massevis, og her er en av mine favoritter nå for tiden. Maui Wowie Beach Mist ♥ Denne finner dere – her. Og jeg har en rabattkode til dere hvor dere får hele -20 %. Bruk kode : 96zur Slik lager du beach look 1:

  • Ha litt vann i håret, slik det blir pittelitt fuktig
  • Spray i masse saltvannspray og “klip” håret opp med fingrene til du får fine “bølger”
  • Avslutt med en hårspray for å få hold

Slik lager du beach look 2:

  • Lag svake, tynne krøller med krølltang eller rettetang (det skal så vidt være krøll)
  • Ha i saltvannspray, “klip” det opp med fingrene
  • Avslutt med hårspray for å få hold

Kjendisene er også fan av beach hair looken  . . Det er så fint! Elsker spesiellt Elle Mcpherson sin look på det siste bildet. Awh . . I tillegg til beach sprayen, vil jeg også tipse dere om en tørr shampoo som jeg bruker. Det er så greit å ha! Spesielt om man har dårlig tid og ikke rekker å vaske håret feks. Om det ser litt skittent ut, er det bare å spraye tørr shampooen i bunnen, og det ser helt rent ut! De fleste tørr shampooer etterlater ett hvitt lag i hodebunnen, og denne gjør ikke det. Derfor liker jeg den ekstra godt ♥ Denne finner dere – her. Dere får også -20% på dette produktet ved å bruke kode : 96zur Jeg pleier også å bruke den i lengdene når jeg lager beachlook. Vet ikke om det gjør noe forskjell, men jeg føler det blir finere da. . Hihi.. Håper dere setter pris på tipsene ♥ (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg