Beach hair

God kveld fra herlige Juan Les Pins. Ferdigpakket og klar for hjemreise imorgen, og ikke minst – Beyonce konsert! Det gledes! Idag har vi hatt en relativt rolig dag, dro til Cannes for å ta båt til St.Tropez, meeen båten har ikke begynt å gå enda, så da ble det til at vi bare ble i Cannes. Gikk litt i butikker, en liten tur på stranden og spiste middag der før vi tok bussen hjem. Rolig kveld ikveld med pizza og avslapping, deilig det også – selv om man er på tur. Tenkte jeg skulle tipse dere litt om hvordan jeg går frem når jeg lager til krøllene i håret mitt, siden det er noen av dere som lurer. I tillegg vise dere dagens look. Beach hair og sminke laget med supergode produkter fra Coverbrands. Husk å lag krøllen ved å snurre tangen fra deg, ikke mot 🙂 Jeg pleier nesten alltid å bruke rettetangen min når jeg lager krøller. Da kan jeg lett bestemme størrelsen på krøllene, og om jeg ønsker å ha slappe eller sprettne krøller. Idag gikk jeg for litt slappe krøller siden jeg ville ha en beach look med litt rufsete beach hair. Denne tangen er fantastisk god!! MÅ prøver ut. Den glir så lett gjennom håret, og krøllene blir supersmekre! Tangen finner dere her. Før jeg begynner med krøllene, har jeg i en varmebeskyttende spray for å beskytte håret mot den varme tangen. Denne har jeg også i etter jeg har krøllet, også kliper jeg litt opp med hendene, før jeg avslutter med denne supergode hairsprayen, som gir veldig god hold. Og resultatet ble slik : La en ganske naturlig look med disse gode produktene : Coral leppestift – her Bronzer – her Mascara – her Eyeliner – her Dere er så heldige å få 10 – 0g 20 % på disse produktene ved å skrive inn kode : «ucnuy» Og rabattene gjelder på følgende : -10% rabatt: GHD candy styler i fargen Violet, lemon og mint GHD final fix hair spray fullsize og travelsize. -20% rabatt: Tall, dark handsome mascara Betty Lou manizer En root pre styling spray Barry M rich hydration lipstick Line styler pen Ha en superfin kveld videre skjønninger. Vi skrives imorgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg