Beach glow

Annonse


Idag startet jeg dagen ved bassenget med musikk i ørene. Solte meg og slappet av, deilig med en rolig start på dagen. Sov 10 timer i natt – og det var så utrolig deilig! Sol, sommer og vann er jo den beste kombinasjonen jeg vet om, er så magisk å være i Spania altså, glad jeg ble igjen!

Må vise dere noen favorittprodukter som jeg pakker med meg i vesken når jeg skal sole meg. En solkrem som lukter himmelsk, faktisk så lukter den godteri, og den er min absolutt favoritt når det kommer til solkremer. Jeg ble hektet på denne da jeg var i Miami for mange år siden – og siden har jeg hoppet av glede når jeg endelig ser den i en solkremhylle. Verdens beste!

I solen blander jeg av og til inn Tan Drops oljen min, som dufter kokos. Ingen hemmelighet at kokos er min favoritt lukt i tillegg til vanilje, og når jeg blandet denne med solkremen får jeg ekstra glød! Og denne jenta elsker glød, hehe. Denne inneholder litt selvbruning som gir huden en ekstra boost! Og den lukter nesten ikke ikke. Du får bare en gradvis dypere brunfarge, og litt hjelpemidler må være lov ♥

Bland solkrem med olje og påfør på huden, husk å vaske hendene etterpå da det som sagt er litt selvbruning i dette produktet. Tan Drops brukes også ellers, og kan blandes i fuktighetskremen når du ikke soler deg. Litt ekstra glød er aldri og forakte, og dette er jo en litt mildere for for selvbruning. 2-3 dråper med denne holder til 4-5 pump solkrem/krem ♥

Jeg får lov å gi dere 25 % på dette produktet, og denne koden gjelder ut august : lene25 gir altså 25 % avslag på Tan Drops oljen som du får kjøpt her.

Brun og blid frøken! Elsker sommer og sol, men det gjør vi jo alle!

Nyt kvelden, hva enn dere gjør – og kos dere masse ♥

7 kommentarer
    1. Hvor får vi kjøpt produktet? ✨ Og forresten, du stråler! Kjenner jeg blir så glad av å se bildene dine å lese bloggen din. Så takk for gleden du sprer, Lene

    2. Hei!
      Det ser ut som om at du storkoser deg!:)

      Nå er det lenge siden jeg har kommentert på bloggen din, men har fulgt med altså
      Du er en STOR inspirasjon, Lene!

      Jeg husker jeg bestilte en grå kåpe fra deg (for 100 år siden), på styleway. Og du var så snill og hjelpsom med returen min som forsvant i posten. Er jo ikke sikkert du husker det, men det gjør jeg! Og det viste bare hvor dyktig og snill du er☺️

      Jeg har nå startet et selskap selv, og lurer på om du har en Mail jeg kan nå deg på ang. det.
      Du liker veldig godt kokos, og det gjør vi også!

    3. Hei! Fikk nettopp Tan Dropsene i posten, men skjønner ikke heelt hva jeg ska gjøre. Skal dråpene blandes oppi feks solkremen eller dagkremen, eller putte dråpene oppi kremen når den ligger i hånda før den skal smøres ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg