Beach essentials





Kjole Bik Bok / Hatt Vivikes / Solbriller Rayban / Bikini H&M

Dette må være den deiligste, og søteste strandkjolen jeg har eid noen sinne. Jeg er forelsket, og denne kommer til å bli ihjelbrukt når vi skal til Barcelona/Calella. Er den ikke fin? Synes den blir enda mer feminin med et lite belte i midjen. Stoffet er så lett og ledig at man nesten ikke kjenner at man har på seg noe over. Tommel opp!

Mine beach essentials igår ♥

Solfaktor 30 til leppene, solkrem, Birkenstock, hatt, bikini, strandkjole, solbriller, armbånd.
Good to go!
Igår var en nydelig dag. Var på Fornebustranden noen timer, før vi tok lunsjen på Sjøflyhavna. Bestilte meg digge reker med brød, sitron og smør- og det var helt nydelig i sommervarmen. Senere på kvelden spiste vi tapas med Henriette, Egil, Maria og Erik. Superkos avsluttning på en sommerlig søndag. Henriette har termin om 2 dager, og jeg er så spent! Hun er jo så sprek, er med på alt som er hun ♥ Står respekt av det, når hun snart er ready to popp! Hihi.. Blir spennende å se om han kommer ut før vi drar på ferie neste tirsdag, håpe håpe!
Dere får nye starten på den nye uken, så skrives vi senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg