Beach essentials

Deler av innlegget er annonse
Uten navn-12
Hjertesorg over at ferien er over allerede, men herlighet for noen minner vi har skapt. Vært så gøy altså ♥ Siste to dagene var vi på Nasimi Beach på Atlantis hotel, og jeg anbefaler dere absolutt turen dit om dere skal til Dubai. Her kommer bilder fra vår siste dag for denne gang ♥

My beach essentials //
Uten navn-1Uten navn-2Pakker alltid med meg disse tingene, og Betakaroten er en selvfølge når man vil beskytte huden å få bedre utbytte av solen. Vært helt uten soleksem denne gangen også, og dette fordi jeg har vært så flink å ta betakaroten på forhånd. I tillegg har jeg fått en ganske fin brunfarge bare på tre soldager i Dubai. Så erfarer helt klart at Betakaroten hjelper på. Digg å se resultater, og regner med at fargen holder seg lengre også! Anbefaler dere å begynne på det, slik dere har et godt grunnlag før dere skal i solen. Betakaroten får dere her.Uten navn-8Uten navn-3Uten navn-17AprilSavner selvsagt tilbake, men det var jaggu godt og komme hjem også ♥ Ikveld og imorgen skal vi bare være hjemme og nyte fridagene før jobb igjen tirsdag.

Fin kveld!

12 kommentarer
    1. Heisann vakre Lene. Har prøvd å fått tak i deg gjennom IG, men har ikke nådd deg. Dette er et spørsmål som jeg normalt aldri(!!) spør om, men tenkte det var verdt forsøket. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser en stund, og er nå på vei opp. På min instagramprofil legger jeg ut litt om min tid, mine tanker osv. Og vil veldig gjerne hjelpe flere. Jeg håper og tror at med flere følgere vil jeg gjøre nettopp dette. Jeg lurte derfor på om du kunne være så snill å tipse følgerne dine om min IG profil? Jeg vet at du normalt ikke gjør dette. Jeg heter “mathildejohnsen” på IG, og har blitt veldig takknemmelig om du bare ville se på saken. Stor stor klem.

    2. Hei Lene! Jeg har veldig lyst å kjøpe birkenstock i hvit, men er redd for at de blir veldig fort skitten og stygg. Er det vanskelig å få av flekker på de? 🙂 Klem

    3. Kjære Lene,Man ser klart at trening og et fokusert kosthold har hjulpet deg:) kan du skrive litt om dine erfaringer rundt dette?

    4. Hei LeneJeg pleier aldri å legge igjen kommentarer og blande meg, men du virker så søt å hyggelig så jeg bare må si noe. Du har fått en så utrolig fin farge, og det er kjempe fint at du er fornøyd med produktet. Men dette produktet beskytter ikke uva og uvb stråler. Uva og uvb kan forutsakke at DNA trådene brytes over og dette kan igjen forutsakke kreft. Det er derfor lurt å bruke solkrem bare for å beskytte mot disse strålene. Kreft foreningen har mange tips om hvordan å benytte mot disse strålene. Du gjør selvfølgelig som du vill, men det er så mange som leser bloggen din og den er så populær så da er det dumt om mange slutter å beskytte seg mot solen. Jeg ønsker kun å informere ikke kritisere. Det er en kjempe fin blogg.

    5. Jeg pleier heller ikke å legge igjen kommentarer, men.. Hvorfor ikke 🙂 Så utrolig fin, og ikke minst sunn, kropp!! Stå på:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg