Beach day

Idag forlot vi vår deilige terrasse til fordel for strandlivet, og vi angrer ikke! Vi ble der likegreit i hele 9 timer vi . . På andre siden av øya, hvor de har beachbar, trøbåt, kano, kajakk og alle slags vannakvitivteter mellom himmel og jord. . Kom nettopp inn igjen på rommet nå, så det var godt å komme inn til aircondition. Imorgen er aller siste dag her i paradis, kjempetrist – men jeg skal innrømme jeg gleder meg til å komme hjem også. Til hverdagslivet – ny leilighet, og roomie! Men litt vemodig og skulle dra fra alt her, alt det fine . . Gjett om vi skal tilbake, gjett da! Den siste 1,5 dagen skal NYTES! Dere får bare holde ut med alle disse bildene mine hver dag, men jeg kan ikke for det. Det er så vakkert her at det må bare vises! Bryggen ut til hvor sjøflyene legger til. Det kommer og går flere sjøfly pr dag, og det er like fascinerende å se på hver eneste gang . . Fineste vannet! Her har vi vært i hele dag, kost oss! Inn under trærne ligger beachbaren som spiller Jamaicarytmer all day long, all day, all day looong. I tillegg så ligger divingsenteret rett ved siden av. Ikke det at vi har divet da . . Ikke det at vi skal heller forsåvidt. Tror jeg hadde fått panikk! Så har vi badet litt . . Og snorklet litt . . Og solt oss i massevis! Vi lider ihvertfall ingen nød her nede, hihi. Tenker dere er klare for litt hverdagsblogging igjen snart? Det er ihvertfall jeg! Selv om jeg helst kunne vært her på Maldivene i all evigheten . . Kyss til alle leserene mine, dere er BEST!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg