Be your own #bosslady

I går ble min fineste skatt solgt! Tenk at det gikk så fort! Jeg er så utrolig glad, og megleren min Jørgen Swensen fra PrivatMegleren Aksept fortjener en STOR takk. Han er helt magisk, og jeg kan gi han mine varmeste anbefalinger. Han skal brukes igjen. Og tusen takk til Ida Myrvold som også har gjort en fantastisk jobb #TEAM! Jørgen solgte like så greit ALLE møblene mine i samme slengen, det var ikke helt planen men LA GÅ. Digg og kunne pakke snipp-vesken å flytte ut, hehe – blir en enkel prosess!

ONE HAPPY GAL!

Jeg er ekstremt stolt idag. Og idag er dagen hvor det må være lov å klappe seg selv på skulderen, veldig ydmykt selvsagt. Janteloven står sterkt i dette landet, men så lenge man har beina godt plantet på jorden ser jeg ikke noe grunn til at man ikke av og til skal få lov å stoppe opp og være stolt av hva man har utrettet. Være sin egen beste venn, som vi har snakket om før. Det kommer man langt med.

For meg har selvstendighet alltid stått øverst på listen. Jeg har en fantastisk familie i ryggen som alltid har støttet mine valg, og heiet meg frem. Et av mine mål her i livet har alltid vært at jeg har villet klare meg selv. Jeg får av og til kommentarer og leser i diverse forum hvor noen mener at jeg er overfladisk og materialistisk. Dette er overhodet ikke sannheten. Ja, jeg kan godt se at det kan fremstå sånn, absolutt -men de som kjenner meg som den jenta jeg er, vet at det ikke er sånn og det er egentlig det eneste som betyr noe. Jeg har alltid jobbet knallhardt, og synes det må være lov å unne seg ting man har lyst på, som en påminnelse om at man har vært flink og stått på. Det unner jeg alle.

Jeg har alltid vært den jenta som ikke hadde det som alle andre hadde, og det har aldri vært noe som har preget meg, jeg har alltid gjort det beste ut av situasjonen. Når de andre hadde Miss Sixty bukser og buffalo sko, var jeg den jenta som ydmykt spurte om å få låne et par. Og den jenta som kjøpte vanlige jeans og brukte timesvis på å sy de inn for at de skulle bli like kule som Miss Sixty buksene alle andre hadde. Men det har aldri påvirket meg negativt.  Heller tvert i mot. Man blir likt og elsket for den man er, personlighet og utstråling og ikke hva man har eller ikke har. Vi var 5 søsken hjemme, og vi fikk det helt nødvendigste – og er veldig glad for at de satte grenser og ikke gjorde oss bortskjemte, for SOM vi har lært av det alle sammen. Så fikk vi MASSE kjærlighet og fokus på gode verdier. Veldig takknemlig. Grunnlaget for å bli et fornuftig menneske ligger blant annet i gode verdier, spør du meg.

Hva vil Lene bli når hun blir stor spør folk meg? Selvstendig og selvgående. Jeg er den jenta som alltid betaler for meg selv. Som er raus med de rundt meg og som mer enn gjerne tar regningen om jeg er på date, eller taxi regningen når vi er flere sammen, og som betaler for mine egne drinker når jeg er ute. Jeg klarer meg selv. Og det er utrolig viktig for meg. Jeg hører nok av historier om jenter og situasjoner som på langt nær er sånn.

For 4 år siden fikk jeg en kommentar her på bloggen, som fortsatt sitter i meg. Fordi den irriterte meg så inderlig mye, siden den var så langt fra sannheten. Jeg tror jeg har nevnt den her inne før.. “For hva skulle det vel bli av meg når businessen min gikk konken? Da var det enda godt jeg hadde en kjæreste som kunne betale for meg, og forsørge meg” Nei du. Ingen av mine kjærester har noen gang forsørget meg, det har vært 50/50 likestilling hele veien. Man kommer seg langt ved å stå på egne bein, og jeg har aldri vært avhengig av noen andre enn meg selv. Vær sjef over ditt eget liv og vær din egen lykkes smed, ikke vær avhengig av andre, du klarer deg meget godt på egenhånd. Om du bare vil ♥ Integritet og verdighet er GULL! Dagens tale fra meg!

Håper dere nyter torsdagen! Her er det knallsol, deilig vårstemning, jeg er utrolig lettet og glad for salget, og klar for nye eventyr!

KISSES!

23 kommentarer
    1. Hei fine Lene! Ikke ofte jeg har tid til å sitte å lese ett innlegg som nå! Må innrømme man kan jo ta seg selv i å bli missunnelig når man ser deg og hva du har og er. Du er kjempe flott – og fått det til! Men det er jo egen insats! det står det bare respekt av! 🙂 ! Og det er så lett å miste fokus ved å tenke det ene og det andre om man ser en pen jente – hatten av til deg.

      Lurte på om du kunne lage ett lite innlegg med vårens sko – er helt lost i junglen av mote. Er alene mamma og har ikke helt tid til å bare gå å se på ting – alt skal lissom gå så fort. og ett lite spørsmål, de skinn thightsene du har – hvor er de fra? også.. jeg skal på fjellet til Påsken – noen ideer hva man har med og på da?? Gratulerer med salg av leilighet. Gleder meg til å følge med framover!
      *håpløs alene mamma*

    2. Gratulerer så mye med salget. Helt enig med deg. Det må være lov å være stolt over egen innsats. Lykke til videre med jakt på ny leilighet. Gleder meg til å følge deg videre. Ps du ser fantastisk ut om dagen.

    3. Gratulerer så mye med solgt leiligheten!! Sååå gøy <3 Du er jo rett og slett helt rå, og jeg unner deg all suksess! Du jobber hardt, og viser kvalitet. Veldig inspirerende og motiverende å titte innom her. Takk for at du viser så tydelig at vil man, så kan man. Det trengte jeg nå, rett og slett <3

    4. Jeg er så enig med deg i det å betale for seg selv, og det du har klart å bygd opp er bare helt sykt, Lene! Unner deg virkelig alt godt etter all denne harde jobben. Selvsagt kan man bli misunnelig på deg, men så kommer jo ikke penger av seg selv, og det er akkurat derfor jeg blir så glad på dine vegne, nettopp fordi du FORTJENER det hver gang du drar kortet i butikken 😉

      Er så glad for at du setter ord på akkurat dette at det er mulig for en kvinne å klare seg selv og være uavhengig. Jeg har 2 jobber ved siden av studiene mine, for å betale for boplass, det jeg ønsker meg av klær og annet nødvendig. Men allikevel så er det kjæresten min som får all “credsen” av venner for det økonomiske livet mitt, bare fordi vi bor sammen. Som at det er en selvfølge at han betaler for meg. TAKK for at du beviser at man kan være sin egen bosslady!!

    5. Du ser så utrolig flott ut! Leste innlegget ditt om hvilke treningsprogram du kjører. Men hvordan har du fått så sykt fin mage?!! Kan du please fortelle meg øvelser du tok for den, og kjapt hva du spiser? Jeg hater den feite magen min og vil heller dø enn å leve med den. Please hjelp meg

    6. Så digg med salg! Gratulerer! 🙂 Gikk den over takst?
      Du har virkelig jobbet og stått på for det du har, det er det ingen tvil om <3
      Ha en fiin dag!

    7. Hei Lene. Gratulerer med salg av leilighet:) Hvor har du kjøpt den flotte rosa Adidas tightsen? Ha en super dag!

    8. Først vil jeg gratulerer deg med salget. Håper du fikk det du håpet og litt til. Jeg snapper og kommenterer i blandt. Men leser bloggen din ofte. Jeg heier på deg og jeg har virkelig følt på janteloven selv. Jeg har ikke hatt noe støtte fra noen. Da mine foreldre ga pokker i barna sine. Men da lærer man seg å bli selvstendig. Jeg hadde som deg ingenting. Levde på nudler en periode husker jeg. Ble mamma i ung alder og ofret alt for barnet. Da hun ble 14 bestemte jeg meg å satse. Og det ble suksess, tjenter/tjente masse penger. Der jeg nå har bygd alt opp, kan kjøpe det jeg vil. Har drømme huset, bilene, skoene, veskene. Som jeg elsker. Andre kanskje elsker andre ting. Hvem vet og jeg bryr meg ikke. Og hvem søren skal sitte å dømme. Jeg har jobber livskitten i mange år. Mine penger mine valg. Jeg har også vært med på å bygge opp barnehjem OG flere steder i verden. Men skal sies det nevner ingen. Jeg heier på deg lene for du er en jordnær, langt i fra overlegen og arrogant. Jeg håper du lykkes med alt du gjør. Kjøp det økonomien tilsier og lev mens du kan❤️

    9. Hei du fine Lene!
      Jeg pleier sjelden å kommentere blogger, leser heller ikke så mange! Men synes at din blogg er utrolig fin!

    10. Du er så flink! Og inspirerende 😀 MEEEEEEN nå må du få fiksa den bloggen din! Får kun lest den på jobb 🙁 Virker ikke fra pad eller tlf, kommer fortsatt opp feilmelding..

    11. LENE. Du er så fantastisk. Du fortjener skryt herfra til månen. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg beundrer deg. Du er en solstråle uten like og du gir meg energi hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din. Du er inspirerende, klok og helt nydelig vakker. Jeg digger deg. Aldri slutt å vær den du er. Du sprer glede og er en sunt og fantastisk forbilde for meg. Du fortjener et stolt KLAPP på skuldra. Heier på deg<3

    12. Du er en av de mest inspirerende menneskene jeg vet om, og drømmer om å få en venninne som deg en dag. Det tror jeg hadde vært fantastisk gøy! Det krever mye jobb å være raus og inkluderende med folk rundt seg, det vet jeg for jeg er ikke alltid like flink på det 🙂 Men man får helt klart igjen for det senere!
      Jeg tror de som dømmer deg kun har sett på bilder og instagram, for jeg føler ikke at det stemmer med det jeg ser på bloggen og i videoer. Du inspirerer meg til å bli et bedre menneske og snillere med de rundt meg, tusen takk for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg