BE CAREFUL

Annonse
Uten navn-3Refleks redder liv ♥

Jeg kan ikke få sagt nok hvor viktig det er at vi alle tenker over bruken av refleks! Spesielt nå når vi er ute i mørket, for det er nemlig ALT for mange idag som går / løper ut i veien i mørket, uten refleks og uten å ta forsiktighetsregler.Det er ikke alltid det er lett for en bilist å se, spesielt ikke når det er mørkt, regner og man har møtende billys mot seg. Det er så vanskelig å se!

For noen dager siden var det en far som braste ut i veien med barnevogn, uten refleks OG på rødt lys. Jeg så han heldigvis, men fikk meg en skikkelig støkk! Det gjorde han  også, men det gikk heldigvis bra! Tenk det, å kjøre på noen må være noe av det verste, i tillegg til å bli påkjørt selvfølgelig. Man MÅ ta forhåndsregler :
Bruke refleks – se seg om flere ganger – ikke gå på rødt lys og for guds skyld, passe på barnevognen, er ikke alltid man har refleks på den heller. Det er kanskje ikke alle fotgjengere som vet at det kan være vanskelig for bilister å se noen som har mørke klær og 0 refleks. Men tenk over alle disse tingene, og spre det videre til de dere er glade i, så har vi i hvertfall tatt forhåndsregler.

Det har også If i samarbeid med Mardou&Dean gjort. Sammen har de laget en Reflectif kolleksjon, som setter fokus nettopp på at man må bruke refleks. I tillegg til at de også viser at man lett kan være moteriktig selv om man har refleks på seg. Og dette er et viktig budskap.

På meg har jeg en unisex parkas som er lysgrå på dagtid, og som gir super-refleks på kveldstid!

Uten navn-1Ta vare på deg selv, og på andre ♥

2 kommentarer
    1. Så braa, super viktig innlegg!! Alt for mange som ikke bruker refleks idag, dette må snus!
      Men du, fikk nettopp hentet pumpsene jeg bestilte fra kolleksjonen din, og jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte de nude skinnpumpsene. Så jeg klarer ikke å velge hvilket sko-par jeg skal returnere for å få byttet til nude skinnpumpsene, så kan du være så snill å hjelpe meg å velge? Skal jeg beholde de røde eller burgunder skinnpumpsene? <3 :-))
      Klemmer <3

      1. Helt sant, fullt fokus <3

        Hehe så søt du er!! Hmmmm, daaa hadde jeg ville behold BEGGE 😀 Neida, de røde! De passer til alle sesonger 🙂 <3 Håper du er fornøyd med skoene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg