Bathroom on my mind

Altså – nå begynner ting virkelig å rulle i leiligheten! Det er så fantastisk gøy. Jeg brenner sånn for dette at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Nå er rubbel og bit revet, vegger, gulv, og alt annet som rives kan. De har begynt å bygge opp igjen veggene til de nye rommene, underlaget til gulvet, gjort prepping til den nye kakkelovnen og veggene + tak sparkles og pusses as we speak.

Bestilte flisene til badet i går, og sammen med Ulfven har jeg spesialdesignet to vasker til begge badene. Batteri til vask, badekar og dusj er bestemt og bestilt. Kjøkken bestillingen fra Drømmekjøkken ble sendt avgårde i dag. Gulvet leveres om 4 uker, så da står mesteparten av alt ferdig! Kjøkkenet kommer om 5-6 uker og da er det bare for meg å flytte inn i mitt nye hjem. HOLA” – here I am. Gud som jeg gleder meg. En del ting må etter bestilles, som blant annet glassveggen og diverse speil jeg skal ha rundt om i leiligheten + en haug andre ting som jeg vil vente med. Men nå som alle de “store” tingene er under kontroll, kan jeg begynne å tenke på møbler. GØY!

Og sengen .. Den blir et morsomt prosjekt i seg selv – for den skal jeg få noen til å snekre for meg. En svær seng! Gleder meg til å finne materialer og lage tegninger, og ikke minst er det kjekt å lage noe som ingen andre har.

Inspo ♥ Og som dere ser blir materialene, svart og hvit marmor, tregulv, treseng, svarte matte batterier, svart matt dusj. Gleder meg til å dele mer fremover, håper dette kan være til inspirasjon.

Vi skrives ♥

12 kommentarer
    1. Blir så bra! Du er råflink! Elsker prosjektene dine! Lykke til, gleder meg vilt til å sjå ferdig resultat

    2. Du kommer til å få d helt rått i den nye leiligheten altså
      Lurte på en ting ang håret ditt, når du klipte deg nå sist – er det litt lenger fremme enn bak, eller lik lengde på hele håret?

    3. hei! kan du være så snill å skrive / vise en makeup look med vita liberata sin body blur i latte light? jeg bestilte den når jeg så hvor fin hudsminke du har hatt nå i sommer, men vet ikke helt om jeg kan ha concealer, rouge osv i tillegg? prøvde den i morges, og jeg ble jo ekstremt shiny av den, og det var egentlig veldig fint, men akkurat over nesa ble det litt too much. prøvde med litt transparent pudder over nesa for å matte ned litt, men det ble bare kladdete.. håper du kan forklare evt vise, for du ser jo helt smashing ut når du bruker den.

      1. Hei Kristina! Hvilken farge bestilte du? Jeg har den bare rett på huden, den er shiny men det går over litt etterhvert 🙂 Bruker ikke så mye annet i tillegg, ikke nå som jeg er brun fra før. Men i helgene gjør jeg det – og det er ikke noe problem å ha sminke over (bare la den tørke litt først) 🙂 Om du synes den blir kladdete start litt forsiktig med å blande den ut med fuktighetskremen din 🙂 Klemmer <3

    4. Hei Lene!
      Hvor bestiller du smijernsvegg (glassveggen) fra??

      Vi skal gjøre det samme hjemme men sliter litt med å finne en ok leverandør for jobben.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg