Basic weekend

Adlinks
OLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCOcam with a5 presetBasic is my favorites for the wardrobe ♥ Always a winner

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCOcam with a5 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCOcam with a5 presetBasic’s from Bik Bok’s Balance collection – Dark grey skirtSweaterLight grey skirt – Black bra – Black panty – White braWhite panty – more of the cool and edgy collection here. 

I går fikk jeg meg en liten tur i butikker, hadde så lyst til å kjøpe inn noen basic produkter til den nye garderoben min. Er det noe som går igjen hos meg, er det basic. Det er comfy, sexy og man har det lenge uten å bli lei. Denne nye kolleksjonen har fineste Vibeke i Bik Bok designet, og jeg elsker den! Skjørtet er jo litt det samme som det jeg designet i skinn, og jeg elsker at det er i bomull, så nå har jeg begge deler, yay!

Nå skal vi gjøre masse ærender! Imorgen flytter vi inn! (Håper jeg…) Hehehe, man kan ALDRI være sikker.
GOD HELG, og goooood påskeferie! Håper dere har mange gøyale planer. Selv har vi ikke helt landet på noe enda, vi må først komme oss i hus ♥

Kjærleik fra meg og Levibebi!

4 kommentarer
    1. Hei Lene.
      Lurer på om du kan anbefale restauranter på Aker Brygge/Tjuvholmen. Skal feire mammas 60-årsdag med familien og leter etter et sted som har litt forskjellig på menyen.
      På forhånd takk!

      1. Hei! Asia, Delikatessen er to av mine favoritter. Eller Hanami og Mr.Bay <3 Sjømagasinet har også mye godt! <3 Kose dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg