Basic and white sneakers

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– Love, love, loving my new and soft sneakers from Ecco

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJeans Levis | Sko Ecco – her | Jakke Bik Bok | Genser Cos | Briller her | Veske A. Wang

Jeg har ikke få hvite sneakers i sko-garderoben min, men er det noe jeg aldri får nok av er det nettopp hvite sko. Elsker det, og det passer til ALT! Disse supermyke soft 7-skoene fra Ecco er ikke bare fine å se på, men de er så utrolig myke i skinnet, veldig lette på foten og gode å gå i. Jeg har blitt mer enn joggesko-jente i det siste, viktig at føttene har det komfortabelt når man går mye ila en dag. Ingenting er verre enn vonde bein, så derfor velger jeg heller comfy sko i hverdagen. Disse er til å anbefale ♥ De finnes også i svart, og sneakersene finner dere her.

Ellers idag har det gått i ett bankende kjør, godt å finne macen igjen etter en dag på farten! Nettopp kommet hjem etter intervju med Det Nye, hvor jeg og Annette ble intervjuet sammen. Saken kommer ut i oktober ♥

Før idag  har jeg vært i møte med Bik Bok, og sammen med min kjære Espen for å ta litt freshe bilder til dere! Idag var vi oppe på Sagene hvor Espen bor, er så fint og sjarmerende der oppe! Love it.

Nå er det straks middagstid her! Kos dere.

10 kommentarer

Siste innlegg