Barocco shorts

Kom nettopp inn døren etter å ha gjort noen små ærender. Når man sitter inne for seg selv og jobber hele dagen – blir man gjerne litt skrullete, og trenger seg en luftetur. For første gang har jeg greid å glemme laderen til kameraet mitt i Oslo. Så nå har jeg vært på jakt etter ny lader. Ikke enkelt det, men ordnet seg til slutt. I tillegg tok jeg meg 20 minutter i solariumet, bare for å freshe litt opp til turen. 3 dager igjen  ♥ Og så var jeg innom BIK BOK en tur for å kjøpe noen småting jeg mangler til antrekkene jeg har planlagt. Nå blir det taco og kos i sofaen sammen med Rolf Ivar . Her er noen bilder av min fine nye shorts fra Cameo – elsker at den er litt annerledes. Shorts Cameo – herfra (affilateslenke) // Topp BIK BOK // Paljettjakke Zara Jeg har allerede hoppet i nattkjolen, og er klar for skikkelig avslapping ikveld. Imorgen skal vi filme to videoblogger på Moa + at jeg skal gjøre research til AMFI Moa bloggen. Skrives imorgen da ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg