Barnet mitt.

Nå har vi fått pakket opp alle varene, alarmert dem og hengt de opp – så har vi ryddet og vasket butikken – slik den er klar til mandag. Da begynner vi på den gøyeste delen, nemlig å lage vegger med klær og accessories, wii – gleder meg! Tok litt bilder til dere idag, men når det er sagt så er jo butikken helt tom, og på langt nær så fin som den blir neste uke, så gled dere til flere bilder.
Jeg ELSKER utseende på butikken, ahw – den er så fresh. Litt minimalistisk – med herlige detaljer, akkurat sånn jeg liker det.

I kveld blir det en liten Bik Bok fest / avsluttning for Annette fra Molde som skal slutte, vi kommer til å savne deg! Kassapunkt og jeansavdeling. Den kommer til å bli helt RÅ!

Detajler fra prøverommene, love it. Dere skal selvfølgelig få se alt i sin helhet når butikken er ferdig. Det blir Norges fineste BIK BOK butikk, uten tvil – hehe.. I hvertall i mine øyne. Hva synes dere da?  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg