Bare kos

For noen ufattelig deilige dager vi har hatt her allerede, og helgen er heldigvis ikke over enda. Dette var akkurat det vi trengte i alt annet mas og tjas med leiligheten, litt fred og ro! Man får litt nok av og holde på med oppussing konstant også, så det var deilig med litt forandring. Igår koste vi oss sånn her ute, bare slappet av, Gard fikk dykket, vi fikk testet ut det svære badekaret i underetasjen- og jeg disket opp med viltgryte til middag. Så deilig med rolig fredag, og kunne våkne opp uthvillt til den superherlige utsikten fra soverommet. Nå er Gard og Lars Kristian (kompisen) ute og jobber, mens jeg, Kari og Poco later oss inne. Straks skal vi hive oss ut i jaquzzien. Heldigvis er det opplett i Bergen idag, så slipper vi å blåse vekk der ute.  Jeg tusler bare rundt i kosedressen jeg, og deilig er det ♥  Denne er fra BIK BOK, og superdigg! Benytter tiden til å kose med lille gode Pocovenn, han er så herlig! Våknet av at han kom hoppende opp i sengen og sprellet med potene i alle retninger, hehe..  Gjett om jeg og Kari skal kose oss oppi her om en stund, deilig utsikt å se utover mens man bader ihvertfall. Selv om det er grått! Ikveld skal vi til Øyvind, en kompis av Gard å feire bursdagen hans. Tenkte jeg skulle ta med meg Kari og Gard ut å spise først, og lurer på litt tips til gode restauranter her i Bergen? Vi er altetende, hihi. Men setter pris på gode og litt fancy’e steder, gjerne med litt drinker og kos! Håper dere har en fin helg så langt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg