Barcelona neste

God morgen dere! I skrivende stund sitter vi på flyet på vei til Barcelona, dere hører nok fra meg ila dagen- visst ikke oppdaterer jeg dere imorgen tidlig. Gleder meg sånn til og komme frem nå, og ihvertfall til det fineste hotellet vi skal bo på ♥ Idag er planen å chille på takterrassen i noen timer, deretter dra ut på shopping/sightseeing og middag på kvelden- en finfin dag i vente! 

Lette lenge etter det riktige hotellet for oss, takk for veldig mange gode tips! Vi var litt ute etter sjøutsikt, takterrasse og kort vei til stranden- og det fant jeg til slutt. The Level At Meilá Barcelona Sky, kuleste hotellet jeg har sett på lenge! Noen som har bodd her? Nesten synd vi ikke skal være lengre enn to netter synes jeg.. Men får dra tilbake en annen gang ♥

Dette hotellet ligger i bydelen Poblenou, litt utenfor selve sentrum. Men ser ikke ut til at det er lange veien å gå, så det blir nok bra! 
Vi skrives, ha en nydelig dag så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg