Baobab lopesan

Jeg lovte dere lit ekstra bildedryss fra ferien. Savner skikkelig tilbake, og har allerede begynt å planlegge neste påske, da skal vi definitivt tilbake. Og jeg har store planer om at min familie også skal være med. Så pappa, ingen fjellturer neste påske. Veldig koselig å reise på familietur synes jeg! Elsker å ha mange rundt meg hele tiden. Vi hadde rom rett ved siden av svigers, og det var så koselig! Sander kunne komme til oss på besøk når han ønsket det. Kjenner jeg savner dem allerede, men de er jo bare noen minutter unna med bil, da.. Om dere skal til Gran Canaria i nærmeste fremtid, anbefaler jeg absolutt dette hotellet. Det var virkelig helt supert! Og om dere er litt usikker på hvor dere skal reise til visst dere skal til Gran Canaria, så synes jeg Meloneras er den beste plassen. Det er rent og pent, og har mange bra hoteller! Nede på strandpromenaden kryr det av restauranter. Utelivet foregår for det meste i Playa Del Ingles, men det er bare 5 minutter unna med taxi. Hovedstaden Las Palmas, har mye bra shopping, men ligger over en time unna Meloneras. Om man ikke orker å dra så langt, kan man dra til Atlantico shoppingcenter – som er veldig stort, og de har butikker som blant annet Zara, Mango, Blanco osv. Og ikke minst, et enormt stort supermarked – jeg elsker supermarked, spesielt i utlandet. Jeg kunne gått rundt i flere timer. Den beste stranden synes jeg, er Amadores – som ligger ca 15 minutter unna. Verdt et besøk. Om dere har spørsmål, så kan dere bare spørre meg! En perfekt feire, tar med meg mange gode minner – og gleder meg til neste år! JIPPI!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg