BALMAIN X HM

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAPA304850OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-8Antrekket er lånt av H&M sitt showroom 

Olala, nå er det ikke lenge igjen til denne fantastiske kolleksjonen slippes. Det er jo mildt sagt hysteriske tilstander over alt.. Jeg er litt hysterisk selv jeg, hehe.. Leverte dette antrekket tilbake til H&M sitt showroom på mandag.. Og aner jo ikke om jeg klarer å kapre meg det selv. Håpe, håpe, håpe. For dette er ett av de fineste antrekkene jeg har hatt på meg på lenge!

Igår var jeg på photoshoot, det var så utrolig hyggelig! Tale, som sminket meg på lørdag sminket meg igår også, og hun er virkelig bare helt rå! Bildene ble supercoole, og jeg klarer ikke vente med å fortelle dere hva jeg driver med denne gangen. Håper på å fortelle det ila denne uken her ♥ Nå skal jeg stelle meg, kjøpe meg en deilig kaffe og komme meg på kontoret. Vi sees!

15 kommentarer
    1. Så utrolig lekkert!! 🙂 Hvordan er str i kjolen? Hvilken str har du? Ha en fin uke videre! Klemmer!<3

    2. Heilt nydelig! KORLEIS får du til sånn hår? Kan ikkje du lage et hårstylingsinnlegg til? Det forrige var også så bra!

    3. Har ikke lagt igjen kommentar før men nå må jeg bare. Du er så dyktig og inspirerende at jeg tar av meg hatten for deg! Da du skulle starte i ny jobb ble jeg litt usikker på hvordan bloggen kom til å bli men den har bare blitt bedre ingen tvil om at du legger mye arbeid ned i alt du gjør, veldig gøy å følge deg! Klapp deg selv på skulderen Lene, det fortjener du. Klem fra fast leser

      1. Ååå <3 Denne varmet langt inni hjerterota. Tusen takk Beate <3 Det var fine ord, og sånne kommentarer motiverer meg virkelig. Selv føler jeg at jeg legger ned mer arbeid i hvert enkelt innlegg, istedet for at det blir to halveis-innlegg, som jeg har hatt før 🙂 Så dette var koselig 🙂 KLEM til deg!

    4. Så utrolig fin på håret 🙂 Hvordan styler du det for å få det til å ligge sånn? Holder det bra?

      1. Tuusen takk! Masse paste, og ett tonn hårspray! Lurt å ta med en liten hårspray i vesken også, så er du sikker <3

    5. Du ser fantastisk ut! Sikler på den kjolen selv, skal prøve å skaffe meg den i morgen. Hvordan er stoffet? Tykt, er det noe stretch i det?

      1. Tusen takk snille 🙂 Det er fløyel, tykt ja- ikke noe særlig stretch så vidt jeg husker 🙂 Klemmer

    6. Hei, jeg lurte på om den hvite pels jakken du la ut bilde med på Instagram også er fra hm sin kolleksjon? Hvis ikke, hvor har du kjøpt den? Den var så utrolig fin 🙂

    7. Ja, dette er så gøy! Håper virkelig eg klarer å kapre meg dette settet selv <3
      Innleggene du skriver for tiden er veldig bra syntes jeg, du er så flink som får til alt du gjør. Heier virkelig på deg, Lenemor. Gleder meg til å høre hva du driver med nå. Såg ihvertfall kjekt ut på snap <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg