Baddest

Igår tok vi med oss Andrea til byen, jeg og hun dro på en shoppingrunde før vi spiste sushi på Sumo sammen med Gard. Og da fant jeg blant annet denne supercoole genseren som jeg allerede har blitt SÅ glad i! Jeg driver forresten og snikøver meg til kortere hår . . Malene har nemlig lyst å klippe meg bob igjen, sååå det blir nok om ikke så lenge. Visst jeg tør …. Joooda, det gjør jeg nok! Tenk så fresht og deilig med bob. Jaaadda! Genseren er fra H&M / Skoene fra Zara / Brillene fra en gateselger i Soho/NYC. Var i byen så og si hele dagen igår, gjorde diverse småærender, kom ut igjen hit på Holmen og fikk nytt 5-10 minutter av de siste solstrålene, før vi grillet og drakk vin sammen med hele familien og et vennepar av Tord, broren til Gard. Avsluttet kvelden med hele gjengen i Jaquzzien før det ble mørkt. Fin fredagskveld! Nå skal vi hive i oss frokosten sammen med de andre, også må vi gjøre oss klare – for idag skal vi nemlig ha vårt første dykk i sjøen!! UÆÆÆ, jeg gruer meg sånn! Skal ned på 5-12 meter et sted, huffhuff – men det blir jo fantastisk å se, selvfølgelig! Så jeg gleder meg jo også… Litt. Meg og kjæææresten igår  ♥ Koser oss! Ha en nydelig lørdag, her i Bergen skinner solen og vi skal ha poolparty senere ikveld! Livet smiler virkelig om dagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg