Back to work!

Hurra, flyturen kunne ikke gått bedre – og vi landet i god behold igår på Vigra. Awh, skal si det var deilig å komme hjem, skikkelig deilig! Jeg våknet en halvtime før klokka ringte nå, lå bare å ventet på at den skulle ringe sånn jeg skulle få gå på jobb. GLEDER meg masse. Gleder meg til å se alle nyhetene, jentene mine og butikken. Jippijippi, happyday! Har hatt en herlig ferie, men nå er det tilbake til hverdagen – and I love it.

Have a nice day!


Topp & Belte BIK BOK / Bukse motedronningen. (Tror vi får inn en lignende på BIK BOK snart..)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg