Back to the cold

Hei dere fininger! Våknet opp til en nydelig mandagsmorgen idag. Strålende sol og blå himmel. Deilig, og selv om det er ganske mange hakk kaldere enn i Norge, gjør det ingenting! Høsten er jo så fin! Tusen takk for alle fine, støttende og varme kommentarer fra dere på forrige post. Dere er så gode, omtenksomme og snille. Tusen takk herlige leserene, setter så pris på dere! Vi sov som to steiner i natt, og det var virkelig deilig og våkne opp opplagt og frisk til en ny dag. Ingen mareritt eller noe som helst, herlig! Det var en merkelig hendelse og være med på, spesiellt rart og se bilder på nyhetene fra flyet osv, og tenke at man har vært med på det selv. Men nå har vi fått snakket mye om det, med hverandre, og det er viktig. Dessuten så var det jo ingen av oss som ble skadet, så vi skal ikke klage! I morgentimene har jeg rukket og jobbet litt, dusjet, baket brød – og nå setter jeg kursen mot AMFI Moa og jobb. Idag skal jeg nemlig plukke til deres nye julemagasin, så det blir gøy og spennende! Deilig og være tilbake igjen til hverdagen synes jeg. Går ikke ann å stoppe opp selv om man fikk seg en støkk igår. Det er en DEILIG mandag, og den skal jeg nyte! Elsker den nye vesten som jeg kjøpte i Tyrkia. Sko Jeffrey Campbells / Veske Cubus / Tights BIK BOK / Briller H&M Håper dere har en fin start på den nye uken, og at dere er like heldige som oss med høstværet. Nå venter jobb!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg