Back to the 70s




Flared jeans here | Jacket Arnie Says | Handbag Chanel | Shoes Zara | Sweater Bik Bok

Yes, det er riktig. 70 tallet er på vei tilbake, og i den anledning har jeg skaffet meg en slengbukse! Kan ikke huske sist jeg hadde på meg det. Trodde Gard skulle gå fra hektene når jeg dro den på meg, men til min store overraskelse digget han den. Skal innrømme det var litt merkelig i begynnelsen, uvant. Men jeg liker det! Hva synes du selv? Helt ute, eller noe du kan venne deg til? En liten viktig ting : Klokken 00.00 ikveld, vil restene av Bik Bok By Lene Orvik kolleksjonen bli nedsatt til – 50 % – så om dere vil kapre dere noen godbiter til halv pris, så kan dere gjøre det ved å klikke dere inn her. Det er jo ny sesong nå, så derfor vil BB sette ned denne kolleksjonen også, siden alle andre høstplagg ble nedsatt etter jul. Håper noen blir happy for det ♥ De ligger ute til – 50 % nå, men vil ikke kunne kjøpes før 00.00 altså.  Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg