Back to reality


The office @ House of Business Hei til dere, hei til mandag – og ikke minst.. Hei til nytt år!! Og nye muligheter.

Skal innrømme at jeg slet med å komme meg opp idag, hadde bare lyst å ligge under dynen hele dagen kjente jeg. Men fy så godt når jeg først kom meg opp, fikk sminket og kledd på meg, og kommet meg ut. Det er ganske deilig og komme igang igjen, er tilbake på kontoret og godt er det også, nå gleder jeg meg til å ta fatt på alt som ligger og venter. Blir en hektisk uke merker jeg. Har ikke satt meg noen nyttårsforsett i år, men jeg har noen tanker om hva som er viktig for meg dette året. Blant annet å fortsette å ta vare på kjærligheten, familie og venner, ta vare på meg selv og ikke stresse for mye, leve og leve i nuet. Ha litt mindre fokus på mobilbruk og sosiale medier, jeg merker at jeg faktisk begynner å bli litt lei av å trykke på telefonen hele tiden, så prøver å bli litt flinkere til å gjøre andre ting enn å scrolle på instagram og face ++ Etter middag, er det nesten mobilfritt hjemme hos oss fra nå av, og det blir så godt! Det skjer mye gøy nå fremover, 1.februar går jeg over til ny bloggplattform – United Bloggers. Jeg gleder meg vilt mye!! De tenker nytt, designet er cleant og hele bloggkonseptet deres er bare awesome, tror dere kommer til å elske det like mye som meg. Byleneorvik.com har vært litt på hold nå i julen, men gleder meg sånn til å ta fatt på nye utfordringer der. Blant annet skal jeg ha inn Nelly i nærmeste fremtid noe jeg gleder meg til. I tillegg har jeg et par hemmelige prosjekter som jeg skal jobbe veldig hardt med, men som jeg ikke kan avsløre helt enda. Mye gøy som skjer, og det gir meg SÅ mye motivasjon. Og dere – dere er en større motivasjonskilde enn dere tror for meg, så tusen takk. Gleder meg til å dele dette året med dere ♥ LET’S DO THIS!

Cardigan fra Bik Bok By Lene Orvik, finner dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg