Back to Oslo

Hei superstjerner  ♥ Nå sitter jeg på kontoret til min kjære. Kofferten er pakket, og nå skal vi nyte en bedre lunsj før jeg tar halv tre flyet tilbake til Oslo igjen. Imorgen er det jobb, og til helgen får jeg besøk! Gleder meg, bare synd det ikke er meldt fint vær i det hele tatt, hmfrr . . Shorts Runway Dreamz // Jakke Zara // Topp BIK BOK Kommer til å savne kjæresten og leiligheten kjenner jeg nå, alltid trist å dra  ♥ Håper dere har en fin start på hverdagen igjen, tenker dere har hatt en herlig langhelg nå? Skrives i Oslo igjen  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg