Back to reality

13987150_10157771311585355_117921109_o

GOD MANDAG!

Nå er det tilbake til hverdagen og realiteten kjenner jeg, og det er godt. Spanderte på meg og Levi 11 timers søvn i natt og jeg er klar for å gjøre regnskap i hele dag. Regnskapet er det gøyeste jeg vet, hehe. Det var ironisk ja. Men det må gjøres! Været i dag er skikkelig dårlig, så føles som tidenes blåmandag, hehe. Men med kaffe, verdens søteste Levi ved min side og en digg spilleliste blir man jo i godt humør likevel!

Jeg tenker det er på tide å lage en videoblogg igjen, alt for lenge siden sist! Dere har sikkert en del spørsmål til meg siden sist, og jeg hadde blitt superglad om dere hadde villet slengt de inn i kommentarfeltet her! Så skal jeg få laget til videoen enten imorgen eller onsdag. Helst imorgen, samkjører med snapchat også, så nå blir det mange spørsmål å svare på her!

Spør i vei!

13901906_10157771311625355_445302257_oSe denne lille snuppa! Er så mye kjærlighet her at jeg sprekker snart, hehe.. Hun er så fin, og GOD!

Gleder meg til spørsmålsrunde nå! KJØR!

78 kommentarer
    1. Det pleddet så helt herlig ut! 😀 Hvor er det fra? Så nesten ut som det kunne vært hjemmestrikket 😀

    2. Kjære Lene! Så trist at det ble slutt med deg og Gard! Hva gjør dere med den fine leiligheten? Hvor lenge skal dere fortsette å bo sammen?

    3. Hei, Hva har dere tenkt til å gjøre med leiligheten nå som det er slutt? Skal en av dere beholde den? 🙂 Håper ellers alt er bra! 🙂

    4. 1) hvem skal beholde leiligheten?
      2) hvordan deles ansvaret med Levi?
      3) hvordan er det å fortsatt bo sammen ? Sover dere sammen?
      4) er dere enige i bruddet ?
      5) vil dere henge i samme gjeng fortsatt selvom en av dere feks får ny kjæreste etterhvert ?
      6) hvordan tar vennene deres bruddet ?
      7) hvordan tar familien bruddet?
      8) fortell oss mer om Levi og rasen (vurderer toller selv). Sies den er veldig veldig aktiv, vil det si urolig ? Krever ekstra mosjon? er de lydige ? Snille med barn ?

      Takk for en nydelig og inspirerende blogg ! :))

    5. Hei Lene 🙂
      Hvordan går det med deg? Har du tenkt til å beholde leiligheten? Den er jo så fin! Ønsker deg alt godt fremover. Klem i fleng!

    6. Hei! Lurer på mye av det som allerede har blitt stilt av andre over her 🙂 og i tillegg lurer jeg på om du har god selvtillit og ser på deg selv som veldig pen? Vil du uttale deg om hvorfor du valgte å legge inn silikon i brystene? Nå som du har hatt silikon en stund, er det noen ganger at du angrer på at du valgte å operere deg? Kjenner du noe på den følelsen av at “alle andre” gifter seg og får barn, men ikke du selv – eller er ikke det noe du tenker spesielt over? Har du noen nye spennende prosjekter på gang innen mote eller annet? Fin blogg du har! 🙂

    7. 1. Går du faktisk i høye heler rundt? Eller er det bare på bildet? Skjønner virkelig ikke hvordan du orker i såfall! Jeg knekker ett 30 min, haha!
      2. Beste bloggtipset?

    8. Hei! Her kjem mine spørsmål❤️

      Eg e veldig glad i GANNI og kan ikkje unngå å legge merke til kor mykje fint du har fra dei. E du så heldig at du blir sponsa?

      Apropo GANNI. Den kimonoen (Broadway elns) som du hadde på deg i bryllup der Gard er vedsiden av deg i kvit dress. Ke har du under den? Noke spesielt du kan anbefale? Har samme sjølv, men tør ikkje bruke den da eg ikkje heilt har funne ut ke eg skal ha under og er redd for å plutselig flashe alt viss beltet svikter

      Blir bildene dine på Insta tatt med iPhone eller vanlig kamera (evt korleis?) Dei er alltid så strøkne!

      Klems❤️

    9. Hei Lene!
      Jeg lurte på om du kunne fortelle om de nettbutikkene du bruker mest (utenom Nelly)… 🙂
      Synes stilen din er så fin og trenger å oppdatere høstgarderoben!

    10. Hei Lene!

      Ønsker deg alt godt for tiden som kommer.

      Kan du nevne;

      3 sanger du har dilla på for tiden?

      3 favorittfilmer?

      3 yndlingsretter?

      3 typer yndlinstilbehør? Som kan løfte ethvert antrekk 😉

      2 bøker som har satt spor?

      Yndlingsmusikk- og idoler i dine tenår?

      Hva liker du best med nydeligste Levi? Hun virker jo så herlig og veldressert 🙂

      Stor klem fra meg!

    11. -hva spiser du i løpet av en dag?
      -dusjer du håret ditt hverdag?
      -hva gjør du når du kjeder deg?
      -hvor ofte trener du?
      -hvordan ser en typisk hverdag ut for deg?

    12. Hei Lene. Så trist med bruddet. Jeg lurer på hvordan du har det nå? Hvordan skal dere sammarbeide om fineste Levi? Ønsker deg alt godt. Klem

    13. Lenemoren. Har noen spørsmål:
      1) Har du noen gang vært utro?
      2) Hva er ditt beste tips til å komme igjennom et brudd på?
      3) Hvordan går det med “mindre tid på sosiale medier – prosjektet” ?
      4) Du er blitt litt tynn altså.. Ser du det selv? 🙂
      5) Du sier dere hadde lyst til forskjellige ting i livet. Hva var forskjellen hos dere? 🙂

    14. Kunne du tenke deg å designe noen flere kolleksjoner? F.eks en veskekolleksjon, bikinier, treningstøy?? Det hadde vært gøy!! 😀

    15. Hei Lene 🙂 Takk for en inspirerende blogg og ditt positive vesen 🙂

      Jeg lurte bare på.. Det virket som det var en krevende oppussing dere hadde, hvordan påvirket det forholdet mellom deg og Gard?

      Hva er det viktigste du har lært av dette forholdet? Hva vil du eventuelt “passe mer på” ved et senere forhold?

      Når du ser tilbake igjen på forholdet mellom deg og Gard, er det noe du/dere kunne gjort annerledes?

    16. Hvordan tror du det blir når han finner seg en ny dame? Kommer du til å ta det tungt?

      Hvordan deler dere ansvaret med hunden?

      Hvem skal bo i leiligheten dere kjøpte?

    17. Vil du takle å se Gard med andre jenter enn deg selv? Vil dere fremdeles være bestevenner, om dere begge møter andre?

      1. Hallo, for et “dumt” spørsmål! Selvfølgelig vil det være vondt til å begynne med! Alt annet hadde jo vært rart. Og det er vel ganske normalt å ha den innstillingen for så at det naturligvis dabber av når en finner seg nye kjærester/nærmere venner.

    18. 1) Hvorfor skal du selge sofaen din?
      2) hvorfor valgte du å ta Restylane? Du er jo så flott naturlig!
      3) har du blitt mer selvsikker eller usikker med årene?
      4) Hva er ser du på som dine verdier?

    19. Først vil jeg bare si at jeg er forelsket i bloggen din, du er så inspirerende på alle kanter (!!).
      1. Hva heter modellen på Prada solbrillene dine?
      2. Hva er dine “musthaves” i garderoben til høsten?

    20. Hei 🙂
      Fikk du mye sponset/rabatt ift materiale og interiør til leiligheten? Som feks gulv, peis, sofa etc.

    21. Kan du forklare litt hva som gjorde at du og Gard “gled” fra hverandre?
      Har dere prøvd å jobbe med det?
      Har du fått mange spørsmål av leserne dine den siste tiden om forholdet? (Har leserne merket at det har vært noe?)
      Hvordan er det å bo sammen? Sover dere sammen?
      Selges leiligheten?
      Har du for mange jern i ilden? Føler du alltid må være med noen/på ferie/fest/med venner..etc etc

    22. Hei Lurer på om du har noen spennende prosjekter på gang? Ellers håper jeg at du har det bra og at du og Gard får en fin avslutning når dere flytter hver for dere. Jeg heier på deg Lene og liker bloggen din såå godt ! Klem

    23. Mye personlige/private spørsmål ovenfor her!
      Jeg vil bare si at jeg håper du har det bra Lene, mye respekt til deg for måten du takler ting på og åpenheten din! Lykke til videre. 🙂

    24. Hei Lene!

      Første spørsmål lurer nok mange av leserne dine på:
      – Hva gjør dere med den nydelige leiligheten? Skal en av dere bli boende i den?
      – Hva er favoritt plagget ditt akkurat nå?
      – Om fem år, hvordan tror du livet ditt ser ut da?
      – Ser du for deg å bli boende i Oslo og omegn resten av livet?
      – Hva er favoritt godteriet ditt?
      – Hvordan holder du deg så slank og fin?

    25. Er jo så opptatt av den fine instagramprofilen din eg!

      Er det noken spesielle profiler du lar deg inspirere av?

      Bruker du mykje tid på å regissere bildene eller har du det som oftest ganske så perfekt rundt deg?

      Kor opptatt er du av at bakgrunnen skal vere fin på bilder?

    26. 1. Vart finner du din inspiration ifrån gällande mode och heminredning? och vad skulle du säga är din personliga prägel?

      2. Vad var ditt allra första jobb?

      3. Har du några bra tips på hur man kan gå tillväga om man vill starta upp en egen blogg gällande livsstil och mode?

    27. Heii Lene 🙂 Håper alt er bra med deg 🙂

      Jeg lurer på hvordan det går med jobben din i Themoon.. Jobber du fortsatt med det prosjektet..? Har ikke hørt så mye om det på bloggen etter at du fikk jobben.. Hvordan er det å jobbe som markedsdirektør? Jeg studerer markedsføring på BI å har kjempe lyst til å jobbe med denne type jobb.. Har du noen tips å komme med? Hva er det beste med jobben og evt hva slags oppgaver er det du har ansvar for? 🙂

      Elsker foresten interiøret i leiligheten 😀 Vi skal pusset opp badet i huset vårt og tenkte å gå for fargen minty breeze etter at jeg så den fargen på bloggen din den er jo bare sååå fin <3 <3 Takk for inspirasjon! 😀

      klem Maria 🙂

    28. Hei Lene! Håper det står bra til med deg til tross for omstendighetene. Vil bare si at du er en inspirerende og flott jente ❤

      Jeg lurer på hvordan treningsrutinene dine og kostholdet er for tiden? Synes bare du blir mer og mer fit til tross for ferie
      Ferien har helt klart satt sine spor på formen for min del. Alkohol, mye mat og søtsaker! Så er det bare å gå i gang med rutiner igjen og sukker avvenning! ! Klem

    29. Hei Lene
      Her er mine spørsmål til deg 🙂
      Hva er dine favoritt plagg som du har i skapet?
      Hva spiser du før/etter trening?
      Hva skjer med Leiligheten?

      Gleder meg og håper at du får svart på disse spørsmålene 🙂
      Lykke til videre med alt som skjer.

    30. Håper det går bra med deg fine Lene! Du får ta hver dag som kommer og gjøre det beste ut av det. Jeg lurer på hvor lenge du tenker å bo i Oslo og om du i fremtiden kommer til å lansere en ny kleskolleksjon? 🙂

    31. Åååh, Lenemoren! <3 Det er godt å høre at du har det bra, men fikk en skikkelig klump i magen når jeg leste om bruddet. Men godt dere ender det som venner. Slike ting er alltid like kjipt. Men sånn er livet, man lærer stadig og vokser.
      Nå er ferien over og vell så det, tilbake til rutiner har vært veldig godt. Håper du har hatt en fin start på uken.
      Stor klem fra meg :*

    32. Så snappen din i dag. 65 000 for en SOFA!!?? Det er jo helt insane. Jeg kunne kjøpt 6 av min bil til den prisen hehe 🙂 🙂

    33. Så gøy med spørsmålsrunde og videoblogg!

      1. Når merket du/dere at det ikke var noen vei tilbake i forholdet? Føler du at dere har “prøvd alt”? Tenker bare på at dere nettopp har flyttet inn i ny leilighet og kjøpt hund sammen, så virker som ting har skjedd veldig kjapt. En oppussingsprosess kan jo være veldig krevende for et forhold, så kan jo være at ting går seg til? Dette vet jo du selvfølgelig best selv, bare lurer siden du skrev vi kunne spørre om hva som helst 🙂

      2. Har sett på Snapchat og bildene på bloggen at du har tatt litt Restylane, veldig fint og du kler det! Kan du si litt om hvorfor du valgte å gjøre det, med tanke på at du tidligere uttalte deg litt kritisk til det? Du har jo også uttalt at du ikke hadde hatt problemer med å skrive om det dersom du faktisk hadde gjort det, noe som er kjempebra, så antar at det er helt innafor å spørre om dette 🙂

      3. Hvilken salong tok du Restylane på?

      4. Hva ser du etter i en ny kjæreste, når den tid kommer?

      5. Er det noe spesielt du kan trekke frem som du har lært om forhold generelt eller om deg selv, etter forholdet med Gard?

      6. Hvordan reagerte foreldrene og vennene dine på at du tok silikon, da de fant det ut?

      7. Var det virkelig så grusomt i tiden etter operasjonen, som alle skal ha det til?

      Gleder meg til svar på video 🙂 synes det står veldig respekt av at du er så ærlig om ting.

    34. Et spørsmål til: mange av toppbloggerne er i ferd med å ta utdanning ved siden av bloggen. Det er jo mange som spår at interessen for blogger vil avta noe fremover, samtidig som det i dagens samfunn bare blir viktigere og viktigere å ha en grad/en formell utdanning å vise til. Hva er dine tanker rundt dette? Og dersom du tenker at utdanning er noe du vil ta i fremtiden, hva kunne du da tenkt deg? 🙂

    35. Håper du kan tekste videoen slik at vi som hører dårlig og er avhengige av undertekst, får også den gleden av deg <3

    36. Veldig glad i bloggen din, du smiler og virker så hyggelig. Så flink med fine Levi er du og!

      Har noen spørsmål:
      1: Kommer du til å lage flere kleskolleksjoner?
      2: Hvor får du inspirasjon fra? Altså klær og interiør
      3: Favoritt vin?
      4: Nevn 3 favoritt ting i klesskapet ditt.
      5: Favoritt leppestift og merke?
      6: Vet at du har nevnt det før, men hva slags kamera bruker du?

      Stå på! Verdens beste blogger!
      Klems <3

    37. Hei Lene 🙂
      Hvordan tenker du fremtiden nå? Sånn som nevnt over, de rundt deg gifter seg og stifter familie. Slik jeg vet har også din eks fått barn.. hva tenker du om å nærme deg 30 år.. barn? Bosted..? Jobb?

    38. Hva foretrekker du; spraytan eller selvbruning hjemme? Driver og vurderer å ta spraytan til en spesiell anledning, men vet ikke om det er verdt pengene?

    39. Hvordan er det å ha så mange gode venner og reise så mye? Ser så hyggelig ut ha slike venner..og reisene ….blitt sviktet av venner en etter en fra ungdomstid til nå …og er faktisk grøss 40 år…og ensom….livet er Igrunn verdiløst uten venner har jeg funnet ut…
      Hadde gitt mye for et liv med mye venner reiser og opplevelser er liksom begrenset hvor mye glede en får uten har jeg oppdaget… Unner deg alt godt for du virker så god.og LEvi er heldig

    40. Hva er dine beste tips til å gå ned i vekt? Du ser superbra ut!
      Hvor lang tid tok det før du så resultater av trening og kosthold?
      Hva var det mest “drastiske” tiltaket du gjord for å gå ned i vekt?
      Hva spiser du? Holder du deg til sunt i hverdagen og snop i helgene?
      Trener du mest kondisjon eller styrke? Hvor lenge trener du? Hvor mange dager i uken trener du?
      Er det lov å spørre om hva du veier? 🙂

      Klem!

    41. Kjære Lene! Jeg har lest bloggen din i mange år, men dette er første gang jeg legger igjen en kommentar. Bloggen din er helt fantastisk.

      Grunnen til at jeg velger å legge igjen en kommentar nå er for å si at jeg syns du er utrolig tøff som byr såpass på deg selv og åpner for spørsmål! Videre vil jeg si at jeg blir sjokkert av hva folk får seg til å spørre om – eier dere ikke skam?

    42. Hei Lene
      Først og fremst må jeg si at jeg elsker bloggen din å har fulgt deg siden dag 1. Du gir meg så mye inspirasjon når det kommer til klær og interiør å alt du gjør er så gjennomført. Veldig trist å høre om deg å gard, vet hvordan du har det da jeg nylig har gått utav ett 11 år langt forhold…det er alt annet enn enkelt..
      Så jeg lurer på hvordan kommer du deg videre etter ett brudd? Føler livet står på vent og jeg savner han utrolig mye..
      Hvor henter du inspirasjon når det kommer til klær og interiør?
      Favoritt nett-/butikker for klær og interiør ?
      Hva er ditt drømmeyrke og holder du på med noen gøyale prosjekter for øyeblikket?

    43. – Tror du at det har vært en fordel for deg å være i to langvarige forhold bloggmessig? Ser for meg at det enklere blir “snakk” dersom man dater mange ulike, selvom det skjer over tid. – Hva er dine planer for høsten? Har du noen spennende prosjekter, mål eller reiseplaner?
      – Hvilke tre ord beskriver best hvordan du er på kjøkkenet? Har du alltid hatt en interesse for matlaging?
      – Er det bevisst du har begynt å vise en mer usensurert side av deg selv, spesielt på Snapchat? Tenker for eksempel ifht. de ødelagte rundstykkene osv. Veldig gøy å se “tabber” også!
      – Har du noen gang tenkt på å bli bryllupsplanlegger? Og har du noen gode tips til bryllupsgaver? Hvordan tenker du når du skal skrive bryllupstaler? Kommer vi til å få se sangen du sang i kirken? 🙂
      – Hva er din erfaring innen sang? Stemmen din er helt nydelig.
      – Kan du lage en reiseguide om Oslo og Midsund/Ålesund?

    44. Hei fine Lene 🙂
      Jeg bare lurer på hvordan dere gjør det med hus/leilighet nå som dere går hver for dere? Også hva skal du gjøre fremover, med tanke på jobb etc.? Veldig spennende å følge deg hvertfall 🙂 Du er så positiv og innspirerende!

    45. Hvilken følelse hadde du i kroppen din det sekundet du faktisk innså at du ikke ville leve med Gard mer? var det befriende, skummelt, trist..? Og når begynte du å tenke at han ikke var den riktige? forstår at dette er veldig personlig og om du ikke vil svare 🙂 elsker bloggen din og du er virkelig en gledesspreder Lene. Vær stolt av deg selv og glad i deg selv.

    46. – Har du noen tips/råd til en som skal starte på ny skole helt alene?
      – Hvilke råd ville du gitt deg selv som 16 åring? 🙂

    47. Hvordan vedlikeholder du vippene dine? Bruker du sealer og serum og eventuelt hvor ofte? Swiss serum inneholder naturlig olje, men kan dette brukes på extensions? Og bruker du mascara som er beregnet på vippene? Har du sminkefjerne tips (altså et merke) og hvordan du gjør dette på vippene. Setter meget stor pris på din erfaring med tilakemelding da jeg føler det er svært lite informasjon om dette med å vedlikeholde vippeextensions der ute.

    48. Hvem skal bo i leiligheten eller skal den selges?
      Svarer du med videoblogg i dag?
      Liker bloggen din godt, mangfoldig og du inspirerer 🙂

    49. Du burde legge ut alle screenshottene fra Snapchat!!! Tipper det varmer bra. Gleder meg til å lese 🙂

    50. Beste tipsene til å rense ut av garderoben? Og få bedre oversikt, plass og kontroll? Synes det er så vanskelig å kvitte meg med ting…

    51. Hvordan kom dere frem til at forholdet ikke var noe å satse på lenger?
      Etter den sommeren her så merker jeg at jeg ikke orker å finne på noe med kjæresten lenger, blir mer irritert på han enn jeg er glad når jeg er med han… Også er vi så ufattelig dårlige på å snakke sammen. Åssen skal man gå frem?

    52. Hva er dine topp 5 treningsøvelser og hvordan ser en typisk treningsuke ut for deg? Hvilke treningsklær liker du best ? (Tenker da på merker). Hva er dine must haves i høst garderoben ?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg