Back in town.

Nå er jeg og Rolf Ivar i full gang med å lage middag/kvelds. Vi skulle egentlig ut å spise sammen med venner, men siden Rolf Ivar ikke er helt i form, bestemte vi oss for å bli hjemme. Så nå har vi leid film, og kjøpt godteri. På menyen står innbakt kylling med paprika og løk, potetskiver, bernaisesaus og lay’s potetgull til, snadder! Kjekt og komme hjem, men jeg kjenner jeg har en stor klump i halsen, nesten litt på gråten – fordi jeg savner familien og veninnene mine. Julen har vært så ubeskrivelig fantastisk, så jeg er igrunn litt lei meg nå…  Godt og ha kjæresten her som passer på meg og trøster meg da.. Vit at jeg savner dere der hjemme!

Ønsker dere en herlig kveld videre.


Dere kan få oppskriften om det er ønskelig..


Outfit fra BIK BOK / Sko Nelly.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg