Back in the city






Kjole Zara / Sko Acne / Hatt Vivikes / Veske Zara / Smykke Zara / Cardigan Acne / Solbriller Rayban Da er vi tilbake i byen igjen etter en absolutt herlig helg hjemme. Heldigvis ikke så alt for lenge til vi skal hjem igjen neste gang! Litt trist å dra fra familien, utsikten og det fine været- men heldigvis kom vi til deilig sommertemperatur i Oslo også. Nå lager Gard lunsj til oss før det blir hjemmekontor på begge. Jeg skal i et spennende møte senere, mens han skal på ettermiddagstrening. Ellers blir det vel å nyte det fine været ikveld, heihei grillsesong! Så lenge siden vi har laget noe annet enn grillmat nå, og jeg klager absolutt ikke. Noen grilltips som jeg burde plukke med meg? Går litt igjen med koteletter, pølser og indrefilét her. Tips blir jeg veldig glad for.  Nyt mandagen så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg