Back home

Åh, har hatt noen fantastiske dager i Oslo. I love Oslo!! Deilig å komme hjem til sin egen leilighet selvfølgelig, men kunne tenkt meg å vært i Oslo litt til. Men, jobber kaller! Jeg hører rykter om at videobloggen jeg laget, sendes på Tv8 Sunnmøre ikveld fra 17.30, iiiih – jeg har ikke sett den selv enda! Så det blir veldig spennende. Den gikk visst igår også, uten at jeg har fått det med meg. Regner med den blir postet på nettsiden vår imorgen, så da får dere også sett. Men til dere som får inn Tv8 Sunnmøre, følg med ikveld! Trist å reise fra Oslo når det var så nydelig vær der. Sukk… Igår var vi i Frognerparken tidlig på dagen, og når kvelden kom – dro vi til en kompis av oss og spiste reker på tak terrassen, herlig! Så ble vi sittende å se youtube videoer, og le oss ihjel til vi fant ut det var på tide å vende nesen til hotellet. Søvn. Sol, sommer og gode venner. I love that feeling. Det gjør seg med ett par dager på hotell, skjemme seg selv vekk litt. Men nå kjenner jeg at det skal bli deilig og lage middagen selv. Sånt man setter pris på i hverdagen det. Ihvertfall jeg. Nå skal jeg svinge meg på kjøkkenet å lage hjemmelaget grønnsaksuppe. Mmmm, magen gleder seg! Så venter sofaen resten av dagen. JIPPI! Oslo tidligere idag. Meg og min nye gule kjole fra Lindex / Jakke River Island / Sko J.C (My favourites) og Veske modekungen. (Jeg elsker vesker med mye plass!) Hva gjør dere idag? Kisses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg