Back home

Hei fra Midsund til alle fine blogglesere ♥ Var oppe kl 05.30 idag, og på flyplassen en time før avgang. Køen var mildt sagt milevis i innsjekkingen, noe som gjorde at jeg faktisk- for første gang i mitt liv mistet flyet mitt. Eller flyet hadde jeg rukket, men de nektet meg å sende gjennom bagasjen pga det bare var 20 minutter til avgang. Jeg vet jo at reglene er sånn, men når SAS 45 minutter senere, klarer å få meg med på ett nytt fly – OG sender bagasjen min 20 minutter før avgang på det flyet, så er det lov å bli litt oppgitt. Uansett, så har jeg fått leid meg leiebil idag, hybridbil, hihi! Og nå er jeg vel hjemme hos familien. Idag blir det jobbing til sene kvelden, så er det avgårde til Ålesund imorgen på jobb der. Skattene ble så glade for å se storesøster kommer hjem, hihi. Alltid like koselig å bli møtt av disse to hårballene i døren. Ha en solfylt dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg