Bacalao and red wine

GOD KVELD superstjerner!! Hihi, jeg er i strålende humør. Hjemme hos min kjære – flyturen gikk bra – kjøleskapet er stappfullt i nydelig mat – og jeg er klar for bursdagsfeiring av vår kjære venn Knut Eirik ikveld. Har hørt rykter om at vi får servert hjemmelaget Bacalao (NAAAAAM!!) så da tar jeg med meg en flaske rødvin, det er jo så godt til .. Mmmm :-* Dette blir en meget hyggelig kveld med gode venner! Glede på jord!! Og god fredagskveld til dere alle sammen. Jeg har hoppet inn i ett skjørt som jeg la min elsk på hos Zara igår.. Love the colour – and the shape. Viser mer bilder imorgen! Det er grønt btw, selv om det ikke synes på bildet.. Korsett BIK BOK / Øredobber Accessories / Smykke Lindex

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg