Babyfoot

God morgen! Vet dere hva jeg har startet torsdagsmorgenen med? Selvpleie, en varm dusj og babyfoot ! Sitter med det nå, og det er så deilig og avslappende på en måte. Èn kopp te, og babyfoot på beina. Må jo freshe opp beina før sommeren begynner for fullt ♥ Babyfoot får du kjøpt her – og dere får -10 % på produktet ved å bruke denne koden : uhnr7 Babyfoot er som to store sokker/tøfler i plastikk med gele i, man putter helt enkelt beina oppi, og så skal man ha de på i 2 timer. Når det er gjort, skal beina vaskes med en pH-nøytral såpe. Og etter 3-7 dager begynner de døde hudcellene å peele av, og prosessen er ferdig etter ca 14 dager. Disse finnes i str 36-45, så perfekte for både kvinner og menn! Ser jo litt smådustete ut, hihi – men det er veldig avslappende og deilig! Nå har jeg hatt de på nesten 1,5 time. Greit å kombinere med litt morgenarbeid. Snart skal de av, og jeg må pakke til jeg reiser hjem ikveld. I tillegg må jeg jo også pakke til Bulgaria i samme slengen. Reiser dit fra Ålesund neste torsdag. Snakker vi muligens tung koffert? ♥ (Annonse)  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg