B.L.A.C.K M.A.T.T

Som sagt så har jeg vært og jålet meg hos negledamen min idag, jeg gjør det hos Marianne på SandM nails, hun som også legger vippene mine ♥ Stod mellom nude og helt svarte- og falt på svarte nå som partysesongen er her. Svart går til alt, og vi valgte matt svart denne gangen, med firkantet form. SÅ fornøyd!! Synes det er råkult med matte svarte negler. 
Dette er mine egne negler faktisk, endelig har de vokst seg lange og fine. Marianne har lagt en forsterker oppå + gelish, og dette koster 750,- tilsammen. Nå har jeg og Gard endelig funnet sofaen, men skal straks sette igang med å lage deilig tacosuppe med ost og nachos- den er så DIGG! Så blir det tidlig kveld i heimen, både jeg og han skal på hvert sitt julebord imorgen, så det gjelder å lade batteriene til en lang og morsom kveld ♥ Fant forresten noen godbiter på Ting tidligere idag- lett etter disse lenge!
Jeg har de i flere farger også, deilige duse og nyyydelige farger, 7 bokser i ett sett til 349,- Disse skal blant annet inn i walk-in garderoben og diverse andres steder. Viser mer etterhvert! Nå er magen sulten, så vi skrives imorgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg