B A T H R O O M

Hvilken deilig følelse er det ikke når badet er nyvasket, med nye håndklær, friske blomster og sine favoritt produkter? Åh, den følelsen. Ingenting er bedre da enn å ta seg en lang, varm dusj og bruke litt tid på badet for å smøre seg inn med gode kremer og masker.. For så tulle seg inn i en stor hvit morgenkåpe. Det er nyt. Psst.. De har store hvite, gode morgenkåper på Ikea, bare et lite tips. De er ikke så dyre heller. Bruk litt tid på badet, og kos deg.. Det er en av mine måter til å koble av og slappe av litt. Dusje lenge, ha kur i håret, scrub i dusjen, en god bodylotion og ansiktskrem. Skal så lite til ♥

IMG_3549
– Fine produkter/blomster til badet –

L:A Bruket håndsåpe : Mejram/Eucalyptus (Kan også anbefale sitrongress)
– her får man en ordentlig følelse av spa. Disse luktene er fantastiske

L:A Bruket håndcreme : Bergamott/Patchouli
– jeg er avhengig av håndcreme etter at jeg vasker meg.

Disse såpene / håndcremene finner dere blant annet hos Milla Boutique. 

Eucalyptus blader i vase
– i tillegg til å være superfine, lukter de himmelsk! Jeg har fylt opp hele leiligheten, så når jeg kom hjem i går luktet det friskt i alle rom.

Hvite håndduker 
– jeg vet ikke, men de gir meg en sånn renhetsfølelse. Superfint og legge på vasken, bare rett og slett som en liten “pyntegjenstand” .. Mulig jeg er rar men.. Jeg liker det, hehe..

Duftlys
– det slår jo aldri feil. Voluspa eller andre merker, så lenge det lukter godt. Mm, følelse av velvære..

Andre grønne planter
– jeg fant disse artige bladene på Floriss her om dagen (se bilde,) jeg bare elsker de! Synes de er dødskule, og passer fint i en kul vase.. Bare for å få litt liv inne på badet. Kanskje noen av dere som vet hva de heter?

Tenk å treffe sofaen etter en lang dag, en digg dusj og et skinnende rent bad? Yes, da har jeg god samvittighet. Noen andre? ♥

9 kommentarer
    1. Helt enig med deg! Det er på badet jeg også kobler av etter en lang dag på jobb og trening :-)Får vi se del to av “whats on my iphone” i kveld før leggetid? :-)Ses på Karl Johan : ) Gleder meg! <3 Klem

    2. Hvordan er teddy genseren og saurus dress i størrelsen? 🙂 Og vet du hva teddy genseren ligger på i pris? Takk for svar 🙂

    3. Hvor har du kjøpt de eucalyptus bladene??Rålekker bad! Rent bad, varm dusj, gode produkter og deilige lukter, luksus i hverdagen ❤

    4. Tusen takk for i dag, vakre, snille, herlige deg! <3 Jeg fikk kjøpt meg alt jeg ville : ) Stor klem, du er best

    5. Hei! De grønne bladene i Kahler vasen, er de ekte eller faske? Og er det kun blader, eller står de i en potte? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg