Aztec and plumred

Åh dere, idag har vært en kjempefin dag ♥ Jeg har nemlig tatt flytoget til Gardermoen for å møte stebroren min Arnt, kjæresten hans Ellen, datteren hennes Erika og deres lille bebis lille Lone, tantebarnet mitt. Jeg har ikke sett de/henne siden i sommer, og er jo selvfølgelig helt frelst av henne. Hun er den søteste og blideste lille bebisen på jord ♥ Ntåååw, jeg smelter jeg . . Og så er det jo så spennende å ta / spise på alt som Lene har. Lommepok, smykke, nøkler .. Hihi, skjønneste. Hadde med både gaver til Lone og Erika. Også Oda siden de er på vei hjem til Midsund og skal være der en uke nå. Jeg får desverre ikke dratt hjem mens de er der, men jeg har ihvertfall fått vært sammen med de idag ♥ Her kommer dagens antrekk.. Tåkete og grått tidligere idag, men det ble en KNALL dag med sol og blå himmel Bare gradene kan krype litt til opp nå.. Så blir det bra! Topp, smykke & skjørt Zara / Veske Cubus / Jakke Styleway By Lene Orvik – husk at dere fortsatt kan være med i trekningen av en sånn jakke, frem mot midnatt. Meld dere på her. I skrivende stund er vi på Olivia og feirer besteste Ragnhild. Middag og vin først, og deretter skal vi UT! Ha en fortryllende torsdagskveld.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg