– Awesome location –

– From todays location – Æææ, dere – jeg er så GIRET, overglad og fornøyd!!! Dere aner ikke for en fin dag det har vært idag. Har som sagt vært på en veldig stor og viktig shoot, som jeg verker etter å fortelle dere om. Snaaaart ♥ Var meldt regn idag, men endte opp med å få opplett og perfekt lys til å ta bilder i. Har hatt med meg det beste teamet idag, vært hele 10 stykker. Og location.. Den er bare helt awesome og veldig spesiell. Bildene ble superrå, og jeg gleder meg over gjennomsnittet til å vise dere. Kan selvfølgelig ikke vise dere noe enda, men her er noen antrekksbilder av meg og en liten sneekpeak på location. 





Photos : Thomas Qvale

WEARING : Pants Zara Shoes Birkenstock Handbag Alexander Wang Sweater H&M Sunglasses Céline Jacket Lindex Har jobbet med en utrolig dyktig fotograf idag, Thomas Qvale. Så enkel og komfortabel å jobbe med så tommel opp for han. Han gjorde en fantastisk jobb! Og, creds til alle modeller der ute, helt skutt jeg etter 4-5 timer med bilder jeg, så nå blir det fullstendig avslapping på sofaen med kjæresten, godteri og serier.  Håper dere har det fint ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg