Avsluttet konkurranse

Ny favoritt blant hårproduktene mine, er Catzy sin nye tørrsjampo! Love it. Denne absorberer fett og olje fra hårrøttene og gir en ren og fresh look til håret. Jeg pleier også å bruke den å få volum, noe den fungerer kjempefint til. I tillegg gjør den håret lettere å forme, spesielt når man setter håret opp. Pleier faktisk også å spraye utover i håret også, for jeg synes håret får en mye finere struktur da. I tillegg blir ikke håret hvitt når du sprayer den i. Tommel opp! Jeg har brukt den her! I samarbeid med Midsona Norge har jeg fått lov til å skjemme dere bort med ENDA en konkurranse! Jeg kårer 1 vinner som får 1 års forbruk av 3 Catzy produkter, til sammen 36 produkter Og i tillegg kårer jeg 10 vinnere får hver sin Catzy tørrsjampo. Høres ikke det helt supert ut vel?! Eneste du trenger og gjøre for å delta, er :

  • Legge igjen en kommentar i kommentarfeltet
  • Legge igjen mailadresse

LYKKE TIL! Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg