AVSLUTTET! Boktyven : Konkurranse

Annonse Onsdag forrige uke var jeg, Helen og Gard på kino og så Boktyven. En annerledes film som falt i smak hos alle tre. Handlingen skjer i 1939, i Nazi-Tyskland, filmen handler i hovedsak om ni år gamle Liesel som må bo hos fosterforeldre fordi hennes egne er sendt i konsentrasjonsleir. Vi får følge hverdagen til Liesel, som endelig lærer å lese av sin fosterfar- hennes lidenskap blir bøker, som hun stjeler og deler i bomberommet for å roe ned de andre hun er sammen med. Vi får også bli kjent med bestevennen hennes Rudy, og jøden Max som familien gjemmer i kjelleren. En gripende historie, og Liesel er den nydeligste jenta noensinne. Anbefales varmt fra meg!  Legger ved traileren, slik dere kan få en liten smakebit ♥  

I forbindelse med premieren som er 17 Januar, får jeg lov til å dele ut massevis av fine premier til dere.  ♥ 1. premie : 

1 Cashmir-pledd, 1 bok og 2 billetter til filmen. ♥ 2, 3, 4 og 5 premie : 

1 bok, og 2 billetter til filmen. Jeg kårer altså hele 6 vinnere i denne konkurransen.  Jeg har boken selv, og tenkte jeg skulle sette av tid til å lese den, selv om jeg har sett filmen først. 

Slik deltar du i konkurransen : ♥ Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, med navn og email adresse. LYKKE TIL!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg