Avslapping

Hei dere ! Idag har jeg hatt hjemmekontor, og jobbet med miinto nesten hele dagen. Var ganske rastløs når jeg var ferdig, blir det etter å ha brukt 8 timer foran mac’en alene. Så jeg spente på meg løpeskoene og jogget meg en tur, og ikke nok med det – idag tok jeg også nesten en halvtime med sol. Føltes så deilig etterpå! Vi drar jo til Gran Canaria igjen på årlig familietur med familien til Rolf Ivar om ca 3 uker, så greit med litt underlag. Nå er det fullstendig avslapping med pute og dyne i sofaen, det er nesten obligatorisk for Lenemor. Ingenting er bedre. Og til kosekveld i sofaen, må det være lov å unne seg litt snuskerier? Selv om det er mandag? I tillegg laget Rolf Ivar etterlengtet taco mens jeg tok meg en lang og deilig dusj. Så nå er vi stappmette, og fornøyde. Har sett Sønner av Norge, det er så koselig det programmet. Så koselige folk. Jeg liker koselige folk. Derfor liker jeg dere, tenk :-* Snadder! Håper dere også har en fin og avslappende kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg