Avreise / Dubai

HURRA!! Nå er det bare 5 minutter til avreise. Ahh, som jeg gleder meg!! Kommer til å savne både butikken og jentene mine, men trøster meg med at de er der når jeg kommer tilbake, hihi.
Begynner å bli litt smånervøs for flyturen(e), men dere får krysse alle fingre for at vi kommer oss trygt frem. Skal oppdatere dere så fort jeg bare kan.

Reiseantrekk /

Det mest komfortable plagget jeg eier akkurat nå, er denne jumpsuiten.
Og jeg trenger komfortabelt når jeg skal fly lenge.


Fint med hvite sokker i svarte sko, hehe..

Så har jeg med denne lille jakken til imorgen tidlig når vi lander, regner med det blir for varmt med skinnjakke da.

Setter veldig pris på dere leserne mine.

Blogges fra DUBAI! Wiiiii!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg