Auch

Hei dere! Jeg sitter her med en grusom tannverk, au au.. Det er ikke noe godt. Verker ikke bare litt i en tann, men smerten sprer seg helt opp til øyet. Men, verken kommer og går, så regner med det gir seg snart. Var hos tannlegen tidligere idag, men fikk beskjed om å komme tilbake over helgen. Fysj og fy. Jeg får nøye meg med litt smertestillende, selv om jeg ikke liker å ta det. Igår var vi på Valen! Synes showet var kjempe morsomt, og vi endte med å gå en liten tur ut etterpå – selv om vi var hjemme klokken 22.. Vi tok likegreit frem godteskåla og så oss en film istedet. Det var nok godteskåla jeg forøvrig skulle holdt meg unna, da.. Får svi for den kosen idag. Håper jeg blir bedre til ikveld, for da skal jeg og jentene på quiz! Hytteturen i helgen ble avlyst, så da får vi kose oss på andre måter istedet. Gårsdagens.. Topp & Smykke // H&M. Skjørt // BIK BOK (gammelt..) Sko // Jeffrey Campbell. Så vil jeg benytte anledningen til å GRATULERE verdens beste lillesøster Oda Sofie med 11 års dagen idag, hurra hurra for deg lille venn. Søta! Kjempe glad i deg lille prinsessa mi. Ønsker dere en fin kveld. Send noen gode tanker til tanna mi.. Hehe. Kisses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg