Atlantis – The Palm

Vi våknet etter 10 timers søvn, og fant raskt ut at i dag ville vi besøke Aqua Adventure som ligger på nydelige Atlantis hotell, som har sin beliggenhet helt ytterst på The Palm. For en opplevelse, jeg vil tilbake – NÅ! Tror ikke hverken jeg eller Rolf Ivar har hatt det så gøy på lenge. Vi har hatt utallige latterkramper, hylt som stukkne griser, (ihvertfall jeg…) badet, tatt vannsklier og bare koset oss. Hotellet i seg selv er jo helt fantastisk flott, og vannparken ligeså. Beste dagen hittil!


Øverst har dere meg med Aladdin buksen min (som Rolf Ivar sier.. Hehe..) Man må jo dekke seg til everywhere, for ikke føle seg ukomfortabel. Og sklien nedenfor, er det sykeste jeg har sett, den gikk sikkert 80 grader rett ned.. Jeg tok den ikke altså, det er jeg for pinglete til.. Men jeg tok alle andre da, hih. Den ene vannsklien gikk rett under et svært akvarium, så der kunne du ligge å plaske mens du fikk beundre alle fine fiskene (og haiene) som svømte irundt..


En helt fantastisk perfekt dag, som dere sikkert ser. Jeg ELSKER Dubai, og alt byen har å by på. Jeg får ikke nok av skyskraper bilder.. Hihi.

Nå fyker vi avgårde til Dubai Mall, have fun!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg